همه اخبار و مقاله ها

تهدید یک میراث جهانی با کاشت گل نرگس!

سیاوش آریا، کنشگر و پژوهشگر میراث فرهنگی در هفته جاری، عکس هایی را از این محدوده گرفته که نشان می دهد حجم زیادی سنگ و مصالح در عرصه و حریم بیشاپور باستانی تخلیه و زمین ها با گچ قطعه بندی شده است.

10 اسفند 1402

اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟

اگر سهمیه بنزین در کارت سوخت تان تمام شده، می توانید با کارت آزاد، بدون معطلی بنزین بزنید.

3 اسفند 1402

ایلان ماسک تاریخ ساز شد، امید بزرگ برای درمان بیماران قطع نخاع

ایلان ماسک در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار پستی، گفت که روز گذشته اولین انسان تراشه مغزی نورا را دریافت نموده است.

10 بهمن 1402

روتین مراقبت از موی رنگ شده؛ 16 توصیه برای حفظ سلامت موهای شما

چه یک رنگ ساده به موهای خود بزنید و چه به سراغ سایر تکنیک ها مثل هایلایت و… بروید، باید بدانید که چگونه از موهای رنگ شده خود محافظت کنید. رنگ کردن مو به این معنی است که اجازه می دهید مواد شیمیایی به داخل تارهای مو نفوذ نمایند و احتمال خشکی، آسیب و شکستگی...

26 دی 1402

آیا می توانیم پس از آپلود استوری اینستاگرام، اشخاص را روی آن تگ کنیم؟

در بسیاری از موارد ما پس از گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود تازه متوجه می شویم که افراد مورد نظر خود را روی آن تگ نکرده ایم و در چنین شرایطی فکر می کنیم که باید استوری خود را پاک کنیم و دوباره پس از تگ کردن افراد مورد نظر خود، آن عکس و یا ویدیو را...

26 آذر 1402

عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند

اخیرا روند انتشار عکس ها و تصاویر مربوط به گوشی های سری ردمی K70 شدت گرفته و حالا به لطف انتشار عکس های نو مربوط به دو گوشی ردمی K70 و K70 پرو، می توانیم با قاطعیت بیشتری به طراحی آن ها بپردازیم.

21 آبان 1402

تاریخ انتشار یاکوزا 8 اعلام شد

کمپانی سگا (Sega) و استودیوی Ryu Ga Gotoku اخیرا در کنار انتشار تریلرهایی از بازی Like a Dragon: Infinite Wealth، از تاریخ انتشار آن نیز رونمایی کرده اند.

1 مهر 1402

کوله پشتی سفـر گروهی!

همواره ماه شهریور، بوی سفر می دهد و من هم وقتی بوی سفر به مشامم می رسد، دلم قنج می رود؛ هزار راه نرفته و هزار تجربه نکرده، جلوی رویم رژه می روند و مرا شگفت زده می نمایند. جاده، کوه و بیابان ، درخت، مقصد، تاریخ، هنر و مهم تر از همه، تماشا روی ماه هم وطنانم...

28 شهریور 1402

خبر هیجان انگیز برای کاربران واتساپ

ایسنا نوشت: واتس اپ پس از این که هفته گذشته پشتیبانی از ارسال عکس های کیفیت بالا را افزود، اکنون به کاربران خود اجازه می دهد ویدئوهای کیفیت بالا را در این اپلیکیشن پیغام رسان، به اشتراک بگذارند.

4 شهریور 1402

اپل واچ ایکس با طراحی نو و سیستم اتصال بند مغناطیسی معرفی می گردد

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، مدعی شده که اپل درحال آماده سازی یک طراحی تازه قابل توجه برای اپل واچ است که از آن به عنوان Apple Watch X یاد می گردد. اپل واچ ایکس قرار است سال 2024 یا 2025 و هم زمان با دهمین سالگرد این محصولات عرضه گردد.

24 مرداد 1402

ناسا یک صلیب را در فضا دید!، عکس

در یک کشف خیره کننده، اخترشناسان ناسا اخیراً ساختار عجیبی را که در قلب یک کهکشان واقع شده است، کشف نموده اند. این یافته قابل توجه تخیل دانشمندان و عموم مردم را به خود جلب نموده است و سوالاتی را در خصوص منشاء، اهمیت و پیامدهای بالقوه آن برانگیخته است.

11 مرداد 1402

اجرای 5 پروژه در محور ساسانی کرمانشاه

مدیر پایگاه ملی محور ساسانی کرمانشاه از در دستور کار قرار گرفتن اجرای پنج پروژه ساماندهی، بازسازی و معین عرصه و حریم بناهای این محور تاریخی اطلاع داد.

9 مرداد 1402

لحظه عجیبی که چشمان مار ابری می گردد!، عکس

افرادی که از مارها به عنوان حیوان خانگی نگهداری می نمایند باید زیاد شاهد این صحنه بوده باشند، لحظه ای که مار پوست اندازی می نماید و چشمان او ابری می گردد.

28 تیر 1402

اولین تبریک به بمب استقلال، از طرف برادر جان

حضور مهرداد محمدی در استقلال و انتشار رسمی خبر عقد قرارداد این ستاره باتجربه، موجی از اخبار را به سمت باشگاه آبی پوش مرکز سوق داده است.

11 تیر 1402

ستاره استقلال در آستانه جدایی

گزارش سایت Sport FM با کلماتی مثبت درباره این انتقال شروع می گردد: این واقعیت که ریکاردو ساپینتو سرمربی تازه آپوئل در بازار جابجایی به سراغ بازیکنانی می رود که می شناسد، چیزی بود که همه انتظارش را داشتیم و بنا براین شایعاتی که مبنی بر علاقه آبی و زرد ها به...

31 خرداد 1402

طرز تهیه سمبوسه پیتزایی به سبک رستورانی با سوسیس و کالباس

سمبوسه از آن دسته غذاهایی است که پیر و جوان و کودک نمی شناسد و حتی شنیدن نامش هم کافی است تا یاد نان تُرد و محتویات خوش طعمش بیفتیم و آب از دهانمان سرازیر شود! این غذای خیابانی محبوب، در جاهای مختلفی، از جنوب کشورمان گرفته تا در هند و پاکستان، با دستورالعمل...

27 خرداد 1402

حذف سواره از عرصه هگمتانه عملی می گردد؟

فرماندار همدان گفت: در راستای حذف سواره از عرصه هگمتانه ون ها از خیابان اکباتان حذف شده و تا چند روز آینده سواره از محوطه هگمتانه حذف می گردد.

10 خرداد 1402

طارمی به یک قدمی عربستان رسید ، تنها یک میلیون اختلاف مانده است!

طارمی اگر چه پیش از این گفته بود می خواهد فوتبالش را در اروپا پیگیری کند اما الهلال رسما خوستار جذب او شده است.

4 خرداد 1402

توصیه هایی مهم برای پاکسازی بدن در فصل بهار

نواب زاده بیان نمود: برترین کار در بهار، کم کردن خون (فصد، حجامت) و کم خوردن و کم نوشیدن است. برای بچه ها و نوجوانان، برترین فصل است و اظهار بهار برای سوداوی ها نیز، فصل خوشایندی است. بیشتر انسان هایی که چاق می شوند و چاقی شکمی دارند به دلیل عدم رعایت تغذیه...

23 اردیبهشت 1402

تثبیت رایتل در رشد ترافیک اینترنت

بر این اساس، روند سبقت ترافیک و عایدی ماهانه رایتل که از مرداد 1401 شروع شده بود، در فروردین ماه امسال تداوم یافت و تثبیت شد.

13 اردیبهشت 1402
تعداد: (922)