عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند

به گزارش وبلاگ سارا، اخیرا روند انتشار عکس ها و تصاویر مربوط به گوشی های سری ردمی K70 شدت گرفته و حالا به لطف انتشار عکس های نو مربوط به دو گوشی ردمی K70 و K70 پرو، می توانیم با قاطعیت بیشتری به طراحی آن ها بپردازیم.

عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند

بر اساس شایعات منتشر شده، هر سه گوشی ردمی K70، K70 پرو و K70e از طراحی مشابهی بهره می برد. در تصویر بالا می توانید گوشی ردمی K70 را در بدنه سفید رنگ مشاهده کنید که در کنار سه دوربین اصلی، فلش LED توجه را جلب می نماید. لبه های این گوشی براق هستند و در گزارش ها آمده که با فریم فلزی روبرو خواهیم شد.

از سوی دیگر باید به تصاویر منتشر شده از مدل مشکی رنگ ردمی K70 پرو هم اشاره کنیم که در ادامه می توانید یکی از این دو عکس را ببینید. ظاهرا دوربین اصلی این گوشی مبتنی بر سنسور 50 مگاپیکسلی است و در بخش فوقانی لبه آن مواردی مانند میکروفون، حفره های اسپیکر و سنسور مادون قرمز دیده می گردد. در بخش پایینی هم بار دیگر با حفره های اسپیکر، میکروفون و البته پورت USB-C و درگاه سیم کارت روبرو هستیم.

بنا به گزارش های مطرح شده، ردمی K70 و K70 پرو قرار است به ترتیب با چیپست های اسنپدراگون 8 نسل 2 و اسنپدراگون 8 نسل 3 راهی بازار شوند. در خصوص ردمی K70e هم گزارش هایی مبنی بر بهره گیری آن از تراشه دایمنسیتی 8300 منتشر شده است. K70 و K70 پرو از نمایشگر OLED با لبه های تخت بهره می برند و مدل استاندارد رزولوشن 1.5K و مدل پرو رزولوشن 2K را ارائه می نماید.

طبیعتا این گوشی ها با HyperOS راهی بازار می شوند و دیگر نباید انتظار بهره گیری گوشی های تازه شیائومی از رابط کاربری MIUI را داشته باشیم. انرژی گوشی K70 از طرف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از سرعت شارژ 120 وات پشتیبانی می نماید. بعلاوه مدل پرو دارای باتری 5120 میلی آمپر ساعتی است که این مدل هم از سرعت شارژ 120 وات بهره می برد. خریداران مدل K70e با باتری 5500 میلی آمپر ساعتی روبرو می شوند که برای شارژ کردن آن باید از سرعت شارژ 90 وات بهره ببرید. در گزارش ها آمده که این سه گوشی تا حدود 3 هفته دیگر رسما رونمایی خواهند شد.

منبع: GimoChina

منبع: دیجیکالا مگ

به "عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید