خودرو

اگر سهمیه کارت سوخت تمام شد، چه کنیم؟

اگر سهمیه بنزین در کارت سوخت تان تمام شده، می توانید با کارت آزاد، بدون معطلی بنزین بزنید.

3 اسفند 1402

با قدرتمندترین بی ام و آشنا شوید؛ هیولایی در حال ساخت

بی ام و چندین سال به عنوان حامی مالی رویداد سالانه مسابقه مجذوب کنندهیت و وقار ویلا د استه (یک رویداد رقابتی در ایتالیا برای خودروهای کلاسیک و قدیمی) در ایتالیا حضورداشته و در سال 2023 نیز همچنان به عنوان پشتیبان مالی این رقابت مجذوب کننده حضور خواهد...

1 فروردین 1402

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

اگر شما عزیزان به این نکات توجه کنید و موارد گفته شده را به کار ببرید تا حدود زیادی از سرقت منزل خود و بروز حوادث بد جلوگیری خواهید کرد و با خیالی آسوده تر به مسافرت می روید.

25 اسفند 1401

فراوری برق از هوایی که نفس می کشیم!

دانشمندان آنزیمی را کشف نموده اند که می تواند هوا را به انرژی تبدیل کند و بطور بالقوه منبع جدیدی از انرژی پاک باشد.

22 اسفند 1401

ایران یازدهمین فراوریکننده بزرگ خودرو در جهان شد ، ایران در 2022 از این کشورهای صنعتی بیشتر خودرو فراوری نموده است

انجمن تولیدکنندگان خودرو اروپا از صعود ایران به جایگاه یازدهمین تولیدکننده بزرگ خودروهای سواری دنیا در سال 2022 و ورود دوباره ایران به باشگاه تولیدکنندگان میلیونی خودرو اطلاع داد.

23 بهمن 1401

منظره ها باور نکردنی ترکیه و سرگرمی همراه با آرامش در آسیا

ترکیه یک کشور تاریخی با چشم انداز ها طبیعی زیباست. مدتی قبل در یک مقاله به معرفی 15 جاذبه توریستی کشور ترکیه که در لیست میراث جهانی یونسکو ثبت شده اند، پرداختیم و خوانندگان عزیز را با اندکی از جاذبه های این سرزمین آشنا کردیم. از ساختار ترکیه گفتیم که به...

9 بهمن 1401

معروف ترین ماشین فیات که شاید به ایران هم برسد ، عکس

گجت نیوز نوشت: فیات 500 خودرویی نمادین از این برند ایتالیایی است که تولید اولین نسخه های آن به دهه 50 میلادی بر می گردد.

24 دی 1401

ساخت نخستین شهر زیرزمینی نو خاورمیانه

در شرایطی که این روزها ایجاد مرکز اقامتی میلیاردها تومان هزینه دارد؛ یک مرتع دار برای اولین بار در خاورمیانه اقدام به ساخت نخستین شهر زیرزمینی نو در سمنان نموده که کاربری اقامتی و گردشگری دارد.

18 دی 1401

شورلت 2019 با رنگ هایی نو می آید

ششمین رنگ استاندارد کارخانه ای شورولت کامارو 2019 با نام شوک (Shock) که ترکیب زرد و سبز یا فسفری است، درکنار آبی ریورساید متالیک، کراش و خاکستری متالیک قرار می گیرد.

10 دی 1401

کشف اتفاقی یک کشتی اسرارآمیز پس از طوفان ، عکس

زومیت نوشت: باستان شناسان اعلام کردند پیروز شده اند چندین اثر باستانی ازجمله احتمالاً بقایای یک کشتی شکسته را کشف نمایند. این کشف ها پس از ویرانی های طوفان نیکول انجام گرفتند.

22 آذر 1401

دیسک کمرتان به این دلایل بیرون می زند ، مصرف سیگار در بروز این بیماری اثر دارد

اگر در خانواده شما سابقه ابتلا به بیرون زدگی دیسک کمر و به خصوص جراحی آن وجود دارد، شما بیشتر از افراد دیگر احتیاج به پرهیز از فشارهای فیزیکی و جلوگیری از اضافه وزن دارید.

18 آذر 1401

مرسدس AMG One رکورد پیست نوربورگ رینگ را شکست!

مرسدس بنز AMG One رکورد بی نظیری را برای خودروهای تولیدی در پیست نوربورگ رینگ به ثبت رسانده است. راننده One یعنی مارو انگل با این خودرو مسیر 20.8 کیلومتری پیست نوربرگ رینگ را در 6 دقیقه و 35.183 ثانیه طی نموده و این خودرو از این پس رکورددار سریع ترین محصول تولیدی...

23 آبان 1401

رندرهای هوندا آکورد 2023 از طراحی تازه و مجذوب کننده آن خبر می دهند

اولین رندرهای رسمی هوندا آکورد 2023 اطلاعات و جزییاتی از نمای جلویی و نمای عقبی نسل یازدهم این سدان مجذوب کننده ژاپنی ارائه می دهند. بعلاوه هوندا تصویری از نمایشگر تازه مالتی مدیا که قرار است در نسل تازه هوندا آکورد 2023 مورد استفاده قرار دهد را به اشتراک...

5 آبان 1401

تصادف خونین در چهارمحال و بختیاری سه فوتی برجای گذاشت

برخورد خودروی سورای پژو پارس و پژو 405 در چهارمحال و بختیاری، سه فوتی برجای گذاشت.

1 آبان 1401

کویر مرنجاب، هم نشینی بی نظیر بیابان و آسمان

کویر زیبای مرنجاب یکی از پرطرفدارترین نقاط کویری ایران است که در میان کویرگردان محبوبیت بالایی دارد.

28 مهر 1401

راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان در اولویت است

مدیرکل صنعت معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: راه اندازی کارخانه لاستیک سیستان یکی از مهمترین اولویت های اداره کل صمت استان است.

1 شهریور 1401

اجرای پویش پیشگیری از حوادث ترافیکی در شیراز

مسوول مبارزه با بیماری های غیر واگیر مرکز بهداشت شهدای والفجر شیراز گفت: کمپین پیشگیری از حوادث ترافیکی از نیمه مرداد آغاز و تا انتها مهر در شیراز ادامه دارد.

25 مرداد 1401

نظم دهی آسان به ریخت و پاش آشپزخانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است که نظم و ترتیب آن از تمام بخش های خانه مهم تر است. نظم دهی به آشپزخانه و نظم دادن و مرتب کردن آشپزخانه از دغدغه های بانوان است.

21 مرداد 1401

هنگام گیر کردن در آسانسور چه کار کنیم؟

آیا گیر افتادن در آسانسور به معنای مرگ است؟ واقعیت این نیست. اگر بدانید که وقتی در آسانسور گیر می کنید چه کاری انجام بدهید، گیر کردن در آسانسور فقط یک تجربه ناخوشایند خواهد بود.

18 مرداد 1401

چطور سفر به دور جهان را جایگزین شغل خسته کننده خود کنید

دوست دارید زندگی تان تبدیل گردد به دور جهان را گشتن؟ مثلا به جای اینکه با تمام پولتان به علاوه وام بانکی، خانه ای خریداری کنید و ساکن جایی شوید، یک چمدان دستتان بگیرید و از این کشور به آن کشور و از این هتل به آن مسافرخانه بروید؟ 5 سال در آمریکای جنوبی زندگی...

14 مرداد 1401
تعداد: (101)