موبایل، تبلت و گجت ها

آیا می توانیم پس از آپلود استوری اینستاگرام، اشخاص را روی آن تگ کنیم؟

در بسیاری از موارد ما پس از گذاشتن یک استوری در صفحه اینستاگرام خود تازه متوجه می شویم که افراد مورد نظر خود را روی آن تگ نکرده ایم و در چنین شرایطی فکر می کنیم که باید استوری خود را پاک کنیم و دوباره پس از تگ کردن افراد مورد نظر خود، آن عکس و یا ویدیو را...

26 آذر 1402

عکس های سری ردمی K70 طراحی آن ها را نشان می دهند

اخیرا روند انتشار عکس ها و تصاویر مربوط به گوشی های سری ردمی K70 شدت گرفته و حالا به لطف انتشار عکس های نو مربوط به دو گوشی ردمی K70 و K70 پرو، می توانیم با قاطعیت بیشتری به طراحی آن ها بپردازیم.

21 آبان 1402

اپل واچ ایکس با طراحی نو و سیستم اتصال بند مغناطیسی معرفی می گردد

مارک گرمن، خبرنگار بلومبرگ، مدعی شده که اپل درحال آماده سازی یک طراحی تازه قابل توجه برای اپل واچ است که از آن به عنوان Apple Watch X یاد می گردد. اپل واچ ایکس قرار است سال 2024 یا 2025 و هم زمان با دهمین سالگرد این محصولات عرضه گردد.

24 مرداد 1402

تثبیت رایتل در رشد ترافیک اینترنت

بر این اساس، روند سبقت ترافیک و عایدی ماهانه رایتل که از مرداد 1401 شروع شده بود، در فروردین ماه امسال تداوم یافت و تثبیت شد.

13 اردیبهشت 1402

سری گلکسی S24 هم احتمالا بدون تراشه اگزینوس عرضه می گردد

همانطور که احتمالا می دانید، سامسونگ به طور گسترده رویکرد خود را در قبال تراشه های پرچم دار اگزینوس تغییر داده و به همین دلیل در حال آماده سازی معماری نو برای هسته ای پردازشی این چیپست ها است. با این حال البته خبرهایی به گوش می رسد که این شرکت در حال ساخت...

23 اسفند 1401

فراوری برق از هوایی که نفس می کشیم!

دانشمندان آنزیمی را کشف نموده اند که می تواند هوا را به انرژی تبدیل کند و بطور بالقوه منبع جدیدی از انرژی پاک باشد.

22 اسفند 1401

عکس ، قدرت دوربین گلکسی s22 را در این فیلم کوتاه ببینید

گجت نیوز نوشت: چارلی کافمن، کارگردان سرشناس، تنها با استفاده از یک گوشی گلکسی S22 اولترا اقدام به ضبط یک فیلم کوتاه نموده است. تریلر این فیلم را در ادامه متن مشاهده فرمایید.

17 بهمن 1401

معروف ترین ماشین فیات که شاید به ایران هم برسد ، عکس

گجت نیوز نوشت: فیات 500 خودرویی نمادین از این برند ایتالیایی است که تولید اولین نسخه های آن به دهه 50 میلادی بر می گردد.

24 دی 1401

ساخت نخستین شهر زیرزمینی نو خاورمیانه

در شرایطی که این روزها ایجاد مرکز اقامتی میلیاردها تومان هزینه دارد؛ یک مرتع دار برای اولین بار در خاورمیانه اقدام به ساخت نخستین شهر زیرزمینی نو در سمنان نموده که کاربری اقامتی و گردشگری دارد.

18 دی 1401

تتوی الکترونیک که برای بدن فایده هم دارد

ایسنا نوشت: پژوهشگران آمریکایی در پروژه جدیدی نشان داده اند که شاید یک تتوی الکترونیکی روی کف دست بتواند سطح استرس کاربر را به دقت مقدار گیری کند.

15 آذر 1401

طرح مفهومی زیبا و چشم نواز گلکسی S23 اولترا را ببینید

به تازگی یک کاربر خوش ذوق با توجه به اطلاعات منتشر شده در رابطه با شکل ظاهری گلکسی S23 اولترا تصمیم گرفته تصویر مفهومی زیبایی از این گوشی را طراحی کند.

12 شهریور 1401

هنگام گیر کردن در آسانسور چه کار کنیم؟

آیا گیر افتادن در آسانسور به معنای مرگ است؟ واقعیت این نیست. اگر بدانید که وقتی در آسانسور گیر می کنید چه کاری انجام بدهید، گیر کردن در آسانسور فقط یک تجربه ناخوشایند خواهد بود.

18 مرداد 1401

گوگل لنز چیست؟ آموزش استفاده

خود گوگل در معرفی این سرویس می گوید: Search what you see. در واقع شما با گوگل لنز می توانید درباره هر آنچه اطرافتان هست اطلاعات بگیرید. یک دستیار تمام عیار که در زندگی روزمره به کمکتان می آید. خلاصه اینکه اگر تابحال از این سرویس استفاده نکردید، آب دستتان هست زمین...

14 مرداد 1401

شیائومی 12 اولترا ماه آینده در کنار سری 12S رونمایی می گردد

اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد ماه آینده از گوشی های پرچم دار مورد انتظارش یعنی 12 اولترا و سری 12S به صورت همزمان رونمایی کند.

28 تیر 1401

شاتل موبایل سه بسته اینترنت پرحجم نو معرفی کرد

شاتل موبایل از معرفی به بسته اینترنت پرحجم ماهیانه خبر داد. در حالی که پیش تر، این اپراتور موبایل فقط دو بسته اینترنت حجم دار ماهیانه داشت؛ اکنون چندین بسته اینترنت پرحجم ارائه کرده تا مشترکان، آزادی انتخاب بیشتری داشته باشند.

22 تیر 1401

راهنمای خرید آیفون تصویری در تهران و کرج

امروزه در خانه هر کسی می توانیم آیفون تصویری را بینیم و همه می دانیم که درب بازکن های تصویری جز وسایل کابردی و ضروری می باشد. به همین علت خرید یک آیفون تصویری مناسب و خوب بسیار مهم است. با وجود احتیاج به درب بازکن های تصویری باعث شده است تا کمپانی و برندهای...

21 تیر 1401

افشای مشخصات رسمی گوشی Realme GT 2 Pro

گزارش ها نشان می دهد که گوشی مدل Realme RMX3310 که به تازگی دارای گواهی TENAA شده است، احتمالا همان گوشی Realme GT 2 است.

6 تیر 1401

سه جانشین تازه نفس برای گلکسی A32 سامسونگ

خبرنگاران- گلکسی A32 سامسونگ در سال 1400 یکی از مدل های پرفروش بازار موبایل ایران بوده است. طبق آمار های رسمی این گوشی پنجمین مدل محبوب ایرانی ها در سال گذشته محسوب می شد اما ایراد بزرگ گلکسی A32 قدیمی بودن آن نسبت به رقبای هم قیمت و تازه نفس است. اواخر سال 99...

1 تیر 1401

متا تا سال 2024 از 4 هدست واقعیت مجازی رونمایی می کند

بر اساس یک گزارش نو، متا یا همان فیسبوک سابق قصد دارد تا سال 2024 از 4 هدست واقعیت مجازی رونمایی کند. به گفته منابع آگاه، متا در سپتامبر سال جاری از یک هدست پیشرفته موسوم به Project Cambria راهی بازار می کند. مدل بهبود یافته این هدست هم در سال 2024 به دست کاربران می...

27 خرداد 1401

گوشی های گیمینگ REDMAGIC 7 با تراشه ای ویژه

طبق آخرین گزارش ها از شرکت نوبیا، گوشی REDMAGIC 7 علاوه بر تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 یک تراشه بازی جداگانه نیز خواهد داشت.

22 خرداد 1401
تعداد: (66)