گوشی های گیمینگ REDMAGIC 7 با تراشه ای ویژه

به گزارش وبلاگ سارا، طبق آخرین گزارش ها از شرکت نوبیا، گوشی REDMAGIC 7 علاوه بر تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 یک تراشه بازی جداگانه نیز خواهد داشت.

گوشی های گیمینگ REDMAGIC 7 با تراشه ای ویژه

به گزارش وبلاگ سارا، شرکت چینی نوبیا در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند سری REDMAGIC 7 است. این عرضه در هفته آینده انجام می شود، ولی پیش از معرفی رسمی آن، این شرکت به طور فعال نکات برجسته گوشی را به اشتراک گذاشته است. اکنون، نوبیا یک تراشه بازی مستقل را معرفی کرده است که قرار است در این گوشی هوشمند در کنار تراشه اصلی استفاده شود.

این اطلاعات از طریق حساب کاربری این شرکت در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. پیش ازین نیز افشا شده بود که گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 از چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 استفاده می کند.

اکنون، طبق گفته این شرکت، این چیپست پرچمدار از طریق تراشه بازی Red Core همراهی خواهد شد. انتظار می رود استفاده از این تراشه نو به ارائه تجربه سطح بالای بازی و بهبود صدا، نور، لرزش و لمس کمک کند.

سایر مشخصات کلیدی این دستگاه نیز پیش از این افشا شده بود. گفته می شود که این گوشی هوشمند گیمینگ دارای صفحه خنک کننده مایع VC با مساحت 4124 میلی متر مربع است. این گوشی همچنین از فناوری شارژ سریع 135 واتی پشتیبانی می کند و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دارد.

این گوشی گیمینگ با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه خواهد شد. این دستگاه همچنین روی سیستم عامل اندروید 12 اجرا می شود و دارای رابط کاربری RedMagic است.

گوشی گیمینگ REDMAGIC 7 با یک پنل 6.8 اینچی OLED با وضوح Full-HD+ عرضه خواهد شد. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی بالاتر از قبل خواهد بود. این گوشی گیمینگ دارای یک سیستم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی قرار خواهد داشت.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "گوشی های گیمینگ REDMAGIC 7 با تراشه ای ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های گیمینگ REDMAGIC 7 با تراشه ای ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید