لینک سیس جدیدترین روتر وای فای 6 خود را با قیمتی ارزان معرفی کرد

به گزارش وبلاگ سارا، شرکت لینک سیس همچون سایر شرکت های شبکه ای در نمایشگاه CES 2022 حضور پررنگی نداشت و صرفا یکی دو محصول تازه معرفی کرد؛ از جمله روتر Hydra Pro 6 که مبتنی بر وای فای 6 است.

لینک سیس جدیدترین روتر وای فای 6 خود را با قیمتی ارزان معرفی کرد

لینک سیس در تابستان گذشته از روتر Hydra Pro 6E رونمایی نموده بود و اکنون جای تعجب داشت که همان روتر را با یک استاندارد عقب تر و قدیمی تر به عنوان روتر نو سال 2022 خود رونمایی می نماید.

البته روتر Hydra Pro 6 یک سنت شکنی در محصولات لینک سیس است و جزو روترهای مقرون به صرفه قیمت این برند با 300 دلار به شمار می رود.

لینک سیس می گوید این روتر می تواند مساحتی حدود 250 مترمربع را زیر پوشش وای فای سریع و مطمئن ببرد و بیش از 30 دستگاه یا کاربر به طور همزمان به آن متصل شوند.

این روتر در رده AX5400 بوده و مجموع سرعت باندهای رادیویی آن به طور سامی 5.4 گیگابیت بر ثانیه است. روی این روتر از تراشه مرکزی دو هسته ای شرکت کوالکام با سرعت 1 گیگاهرتز استفاده شده است و قابلیت پشتیبانی از پهنای باند 160 مگاهرتز را روی فرکانس 5 گیگاهرتز دارد.

چون این روتر از استاندارد وای فای 6 و با دو باند رادیویی است؛ روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز سرعت اسمی 574 مگابیت و روی فرکانس 5 گیگاهرتز سرعت اسمی 4804 مگابیت را به نمایش می گذارد.

دارای یک درگاه USB 3.0، یک درگاه WAN و 4 درگاه LAN گیگابیتی است و دو آنتن خارجی به همراه دو آنتن داخلی برای ارتباطات وای فای دارد.

لینک سیس می گوید این روتر به فناوری های Seamless WiFi و OFDMA و مش وای فای مجهز است و به سادگی می توان با یک اپلیکیشن موبایل آن را کنترل کرد.

از نظر نرم افزاری از پروتکل رمزنگاری WPA3/WPA2 به همراه فایروال SPI پشتیبانی می نماید و قابلیت به روزرسانی اتوماتیک فریم ویر و نصب بسته های امنیتی نو را دارد. همین طور به قابلیت های تعریف شبکه میهمان، کنترل والدین و نصب VPN مجهز است.

منبع: شبکه چی

به "لینک سیس جدیدترین روتر وای فای 6 خود را با قیمتی ارزان معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینک سیس جدیدترین روتر وای فای 6 خود را با قیمتی ارزان معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید