طرح مفهومی زیبا و چشم نواز گلکسی S23 اولترا را ببینید

به گزارش وبلاگ سارا، به تازگی یک کاربر خوش ذوق با توجه به اطلاعات منتشر شده در رابطه با شکل ظاهری گلکسی S23 اولترا تصمیم گرفته تصویر مفهومی زیبایی از این گوشی را طراحی کند.

طرح مفهومی زیبا و چشم نواز گلکسی S23 اولترا را ببینید

اگرچه تا رونمایی از گوشی های سری گلکسی S23 سامسونگ زمان زیادی به جای مانده، اما با این حال خبرهای متعددی در رابطه با آن ها منتشر می گردد. یکی از گوشی هایی که این روزها کم و بیش نام آن را در خبرگزاری های مختلف می شنویم، گلکسی S23 اولترا است که به عنوان پرچم دار پریمیوم سامسونگ، اوایل سال 2023 رونمایی و راهی بازار خواهد شد.

اینطور که از خبرهای اخیر متوجه شده ایم، ظاهرا گلکسی S23 اولترا قرار نیست از لحاظ ظاهری، تفاوت خاصی با نسل کنونی یعنی گلکسی S22 اولترا داشته باشد. البته روز گذشته بود که شنیدیم این گوشی شاید به نمایشگری تخت مجهز گردد. ظاهرا سامسونگ می خواهد تجربه کار با قلم را روی S23 اولترا بهبود ببخشد، در نتیجه در نظر دارد یا نمایشگر را تخت طراحی کند و یا انحنای آن را به حداقل برساند تا کاربر بتواند گوشی را راحت تر در دست گرفته و با قلم روی آن بنویسد.

حالا همین تفاوت به وسیله فردی با نام کاربری Technizo Concept به تصویر کشیده شده و شما می توانید ویدیوی مربوط به آن را هم در زیر مشاهده کنید. این شخص معمولا بر اساس شایعات و خبرهای موجود پیرامون یک محصول، سعی می نماید طرح مفهومی آن ها را در قالب ویدیو منتشر کند. در نتیجه نمی توان از این ویدیو چیز تازهی راجع به گلکسی S23 اولترا دریافت کرد.

سوا از همین تغییر کوچک، در این ویدیو تغییر خاص دیگری در طراحی دیده نمی گردد. حتی سنسور 200 مگاپیکسلی که گفته می گردد قرار است در S23 اولترا، جای سنسور 108 مگاپیکسلی اصلی را بگیرد هم باعث نشده تغییری روی پنل پشتی ایجاد گردد. البته همانطور که گفته شد، این فقط تصویری است که بر اساس شایعات موجود طراحی شده و در نتیجه نمی توان با قاطعیت آن را به گلکسی S23 اولترا نسبت داد.

گلکسی S23 اولترا قرار است به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز گردد، نسل دوازدهم فناوری نمایشگر OLED سامسونگ را در خود خواهد داشت که در گلکسی زد فولد 4 هم از آن استفاده شده و آیفون 14 پرو مکس هم از آن بهره خواهد برد و احتمالا شاهد ترکیب تازه حافظه رم و حافظه داخلی در آن خواهیم بود. این گوشی به همراه دو مدل استاندارد و پلاس از این سری به احتمال زیاد باید در ماه فوریه 2023 رونمایی و راهی بازار گردد.

نظر شما درباره طرح مفهومی گلکسی S23 اولترا چیست؟

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "طرح مفهومی زیبا و چشم نواز گلکسی S23 اولترا را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح مفهومی زیبا و چشم نواز گلکسی S23 اولترا را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید