شاتل موبایل سه بسته اینترنت پرحجم نو معرفی کرد

به گزارش وبلاگ سارا، شاتل موبایل از معرفی به بسته اینترنت پرحجم ماهیانه خبر داد. در حالی که پیش تر، این اپراتور موبایل فقط دو بسته اینترنت حجم دار ماهیانه داشت؛ اکنون چندین بسته اینترنت پرحجم ارائه کرده تا مشترکان، آزادی انتخاب بیشتری داشته باشند.

شاتل موبایل سه بسته اینترنت پرحجم نو معرفی کرد

پیش تر، شاتل موبایل فقط دو بسته اینترنت 30 گیگابایت و 50 گیگابایت داشت که به ترتیب به قیمت های 80 هزار تومان و 98 هزار تومان به فروش می رفتند (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده).

اما اکنون، شاتل موبایل براساس نیازسنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین خود، سه بسته 20 گیگابایت، 40 گیگابایت و 70 گیگابایت نیز ارائه کرده است.

بسته 20 گیگابایت ماهیانه به قیمت 65 هزار تومان، بسته 40 گیگابایت ماهیانه به قیمت 98 هزار تومان و بسته 70 گیگابایت ماهیانه به قیمت 210 هزار تومان و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده به فروش می رسند.

قبلا، بسته 50 گیگابایت ماهیانه شاتل موبایل به قیمت 98 هزار تومان به فروش می رفت که اکنون بسته 40 گیگابایت به این قیمت رسیده است و بسته 50 گیگابایت اینترنت موبایل + 50 گیگابایت اینترنت ثابت به قیمت 165 هزار تومان به فروش می رسد.

در واقع، شاتل موبایل با ارائه بسته های اینترنت موبایل پرحجم ماهیانه که دقیقا خلا بازار در ماه های اخیر است؛ خواسته نیازهای کاربران اینترنت موبایل در بازار را جواب دهد.

شاتل موبایل بسته های اینترنت روزانه، 3 روزه، 7 روزه، 15 روزه، ماهیانه و بلندمدت متنوعی نسبت به دیگر رقبا ارائه کرده است تا مشترکان بیشترین آزادی عمل در انتخاب بسته اینترنت مناسب نیازشان را داشته باشند.

همچنین، باید اشاره کرد که شاتل موبایل هنوز نسبت به دیگر اپراتورها، ارزان ترین بسته های اینترنت را ارائه می دهد. حتی درباره همین بسته های موبایل که با تغییر قیمت روبرو شدند؛ باز هم ارزان تر از بسته های اینترنت دیگر اپراتورها هستند.

برای انتخاب بسته اینترنت شاتل موبایل می توانید به مطلب مراجعه کنید.

منبع: شبکه چی

به "شاتل موبایل سه بسته اینترنت پرحجم نو معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل سه بسته اینترنت پرحجم نو معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید