رندرهای هوندا آکورد 2023 از طراحی تازه و مجذوب کننده آن خبر می دهند

به گزارش وبلاگ سارا، اولین رندرهای رسمی هوندا آکورد 2023 اطلاعات و جزییاتی از نمای جلویی و نمای عقبی نسل یازدهم این سدان مجذوب کننده ژاپنی ارائه می دهند. بعلاوه هوندا تصویری از نمایشگر تازه مالتی مدیا که قرار است در نسل تازه هوندا آکورد 2023 مورد استفاده قرار دهد را به اشتراک گذاشته است. این صفحه نمایش که میزان ای 12.3 اینچی دارد، به ادعای این شرکت ژاپنی بزرگ ترین نمایشگر لمسی بوده که این گروه خودروساز تا به امروز در محصولات خود از آن بهره برده است. آن طور که گفته می گردد، هوندا نوامبر 2022 به طور رسمی از این خودروی تازه رونمایی خواهد نمود.

رندرهای هوندا آکورد 2023 از طراحی تازه و مجذوب کننده آن خبر می دهند

این خودروساز ژاپنی ضمن انتشار رندرهای رسمی هوندا آکورد 2023، ادعاهای بسیار بزرگی در مورد این خودرو دارد. هوندا در این رابطه شرح داده که نسل یازدهم آکورد هیجان و جذابیت را بار دیگر به سگمنت سدان های سایز میانه برمی گرداند. این شرکت بعلاوه اظهار نموده که یک مدل با پیشرانه هیبریدی روان تر و قدرتمندتر برای نسل نو آکورد روانه بازار خواهد نمود.

تصاویر متعددی از نمای های بیرونی و داخلی این خودروی نو در رسانه های خبری منتشر شده است. به همین دلیل، رندرهای نمای بیرونی هوندا آکورد 2023 چهره خشن تر این خودرو در نمای جلو را به نمایش گذاشته اند. جلوپنجره شش ضلعی این خودرو از طراحی با لبه های بسیار تیز بهره می برد و چراغ های LED دی لایت نیز در بخش بالایی چراغ های اصلی این سدان ژاپنی جای خوش نموده اند.

در نمای پشتی نسل یازدهم آکورد تغییراتی در طراحی این خودرو انجام شده که جذابیت های آن را دوچندان نموده است. چراغ های بخش عقبی این خودروی نو تقریبا بیشتر قسمت نمای عقب این خودرو را پوشانده اند؛ البته به جز قسمت میانی صندوق عقب که لوگوی هوندا روی آن به چشم می خورد.

درون کابین هوندا آکورد 2023، نمایشگر بسیار بزرگ 12.5 اینچی این خودرو خودنمایی می نماید. این نمایشگر مستطیلی شکل در قسمت بالایی داشبورد این خودرو سوار شده و مشتریان به راحتی می توانند از قابلیت های آن بهره ببرند. طراحی کلی این نمایشگر مشابه همان صفحه نمایشی بوده که هوندا در سیویک نسل نو مورد استفاده قرار داده است؛ با این تفاوت که دکمه های فیزیکی که در کنار این نمایشگر در هوندا سیویک قرار داشت، در این خودروی نو وجود ندارند. این شرکت خودروساز در راستای به روزرسانی تجهیرات این خودرو، تنها یک دکمه فیزیکی در گوشه سمت چپ و پایین نمایشگر آکورد 2023 تعبیه نموده که برای تنظیم بلندی صدای سیستم صوتی این خودرو مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در این تصاویر بعضی جزئیات نمایشگر پشت آمپر هوندا آکورد 2023 دیده می گردد که به نظر می رسد از نوع دیجیتالی باشد. باید اشاره کنیم که ماه جولای تصاویر نمونه های اولیه از طراحی کلی نسل نو هوندا آکورد در برزیل به اشتراک گذاشته شد. با مقایسه تصاویر اولیه و رندرهای نوی که اخیراً از این خودرو منتشر شده، می توان وجه اشتراک بسیار زیادی بین آن ها به ویژه در بخش چراغ های جلو و عقب مشاهده کرد.

اگرچه تصاویر منتشر شده اطلاعات بسیار جامعی در مورد طراحی و بعضی جزئیات ریز طراحی این خودرو ارائه می دهند، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قوای پیشرانه نسل نو هوندا آکورد 2023 (نسل یازدهم) به طور رسمی از این گروه خودروساز اعلام نشده است. باید اشاره کنیم که نسل فعلی این خودروی ژاپنی مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری با 192 اسب بخار قدرت و 260 نیوتن متر گشتاور است. بعلاوه یک موتور 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با 252 اسب بخار قدرت و 370 نیوتن متر گشتاور هم در این خودرو برای استفاده منشریان تعبیه شده است. مدل برقی هوندا آکورد 2023 از پیشرانه 2 لیتری هیبریدی بهره می برد که در مجموع 212 اسب بخار قدرت را به چرخ های این خودروی نو انتقال می دهد.

منبع: Motor 1

منبع: دیجیکالا مگ

به "رندرهای هوندا آکورد 2023 از طراحی تازه و مجذوب کننده آن خبر می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رندرهای هوندا آکورد 2023 از طراحی تازه و مجذوب کننده آن خبر می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید