چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

به گزارش وبلاگ سارا، اگر شما عزیزان به این نکات توجه کنید و موارد گفته شده را به کار ببرید تا حدود زیادی از سرقت منزل خود و بروز حوادث بد جلوگیری خواهید کرد و با خیالی آسوده تر به مسافرت می روید.

چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟

مسافرت فرصتی است تا به دور از هیاهوی زندگی روزمره چند روزی را در آرامش بگذرانیم. اما حتی در زمان مسافرت هم باید به فکر امنیت خانه و لوازم موجود در آن باشیم. به خصوص این روزها به دلیل بالا بودن قیمت لوازم خانگی و دیگر لوازم ارزشمند موجود در خانه مجبور هستیم بیشتر، موارد ایمنی را رعایت کنیم تا در زمان برگشت با اتفاقات ناخوشایند و بروز حادثه روبه رو نشویم. با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا راه های حفاظت از خانه در زمان سفر را بشناسید.

استفاده از درهای ضد سرقت

استفاده از قفل ضد سرقت و محافظ یکی از راه های حفاظت از خانه در زمان سفر است. سعی کنید از درب ضدسرقت برای خانه بهره ببرید و در کنار قفل، از محافظ درب و پنجره هم برای امنیت بیشتر یاری بگیرید. معمولا سارقان خانه هایی را برای سرقت انتخاب می نمایند که امکانات ایمنی کمی دارند.

ردیاب برای ماشین های پارک شده

استفاده از ردیاب برای ماشین های پارک شده در منزل می تواند دغدغه شما درباره امنیت خودرو را از بین ببرد. در واقع کارشناسان و پلیس استفاده از ردیاب را یکی از برترین روش ها برای جلوگیری از سرقت خودرو می دانند. بعلاوه در صورت سرقت خودرو ردیاب باعث می گردد از مکان آن باخبر شوید.

نصب دزدگیر برای حفاظت از خانه در زمان سفر

نصب دزدگیر در خانه یکی از راه های اصلی حفاظت از خانه در زمان سفر است که تا حدود زیادی خیال شما را راحت می نماید. دزدگیرها و سیستم های امنیتی با استفاده از سنسورهای حرکتی، وجود سارقان در منزل را شناسایی می نمایند و سپس با پخش صدای هشدار دهنده از سرقت وسایل جلوگیری می نمایند. یکی از ضعف های این سیستم ها حساسیت به حرکت حیوانات خانگی است.

نصب ردیاب برای لوازم منزل

نصب ردیاب برای لوازم منزل یکی از جدیدترین روش های حفاظت از خانه در زمان سفر است. ردیاب ها یا جی پی اس ها در صورت به سرقت رفتن لوازم، به شما محل دقیق آن ها را نشان می دهند. البته علاوه بر این کاربرد، ردیاب ها امکان شنود هم دارند و به شما اجازه می دهند در زمان مسافرت شرایط خانه خود را از راه دور آنالیز کنید.

نصب دوربین امنیتی برای حفاظت از خانه در زمان سفر

نصب دوربین امنیتی برای حفاظت از خانه در زمان سفر راهکار دیگری است که می توانید از آن بهره ببرید. دوربین های مداربسته با قابلیت ارسال تصاویر آنلاین به شما اجازه می دهند در زمان سفر مراقب منزل خود باشید. معمولا سارقان به سراغ خانه هایی نمی روند که دارای دوربین امنیتی هستند. از طرف دیگر در صورتی که خانه مورد دستبرد قرار بگیرد با استفاده از تصاویر دوربین مداربسته می توان سارقان را شناسایی کرد.

نکات کلیدی درباره حفاظت از خانه در زمان سفر

استفاده از روش های معرفی شده تا حدود زیادی امنیت خانه شما را تامین می نماید، اما به جز این روش ها، توجه به یک سری نکات ساده هم به شما یاری می نماید در زمان مسافرت بهتر بتوانید از خانه خود محافظت کنید. نکاتی مانند: کنترل راه های ورودی، لق نبودن لولاها، مسدود کردن پنجره ها و سالم بودن قفل ها.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری در این روستای عجیب هیچ جاده ای وجود ندارد را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در زمان سفر از خانه خود محافظت کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید