اخبار مجلس

صید سالانه 140 هزار تن ماهی از آب های ساحلی کنارک

معاون اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: کنارک با داشتن ظرفیت های شیلاتی جایگاه ویژه در فراوری و صادرات آبزیان دارد و سالانه از مجموع 230 هزار تن صید آب های ساحلی استان بیش از 140 هزار تن به وسیله صیادان کنارک انجام می گردد.

24 مهر 1401

مسائل و تحولات صنعت خودروسازی آنالیز شد، ایران خودرو و سایپا مکلف به ارایه برنامه های تحولی شدند

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: بر اساس اظهارات مدیران ایران خودرو و سایپا در این جلسه آنچه تعیین شد این بود که دو خودروساز تحولاتی را شروع کردند و قرار شد برنامه هایشان را به صورت مکتوب به کمیسیون ارائه نمایند تا کارشناسان کمیسیون طرح ها و ایده های آن...

8 تیر 1401

میراث طبیعی ثبت ملی می گردد اما بودجه ملی ندارد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، میراث طبیعی ثبت ملی می گردد اما بودجه ملی ندارد.

1 تیر 1401

بولتون: آمریکا باید در تایوان نیرو مستقر کند

مشاور امنیت ملی جنگ طلب پیشین آمریکا خواستار تغییر شرایط با چین به قبل از سال 1979 و استقرار نظامیان آمریکایی در تایوان شد.

14 خرداد 1401

تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا در چهلمین روز آلوده پاییز 96

کمیته اضطرار آلودگی هوا امروز بعدازظهر تشکیل می شود.

1 خرداد 1401

دستورالعمل نو تزریق نوبت سوم واکسن کرونا و واکسن مسافران

معاون بهداشت وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین بهداشت دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور، آخرین مصوبات و به روز رسانی تزریق نوبت سوم واکسن کرونا و واکسن مسافرین که در کمیته ملی واکسن کووید19 به تصویب رسیده را ابلاغ کرد.

11 اسفند 1400

ماجرای همسایه هفت طبقه خانه حسین لرزاده این روزها بر سر زبان افتاده است

ایسنا/ براساس آخرین اخبار واصله، ماجرای همسایه هفت طبقه خانه حسین لرزاده این روزها بر سر زبان افتاده است.

25 دی 1400

امکان تزریق واکسن آسترازنکا به متقاضیان سفر خارجی

روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتشار اطلاعیه ای، مواردی را در مورد تجویز دوز سوم واکسن کووید19 و واکسن مسافران عنوان کرد.

10 آذر 1400

یک بام و دوهوا درباره قیمت بلیت هواپیما

در حالی که در ماه های گذشته قیمت بلیت هواپیما دستخوش تغییرات و افزایش خودسرانه از سوی ایرلاین ها شد و تا کنون بلاتکلیف مانده است، روز گذشته اظهارات حدیدی از سوی مسئولان مطرح شد که ابهام را در این باره بیشتر می نماید.

16 آبان 1400

پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک جوابگوی احتیاج پایانه است

تهران (پانا) -در حالی که فروردین ماه سال جاری تفاهم نامه احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم میان و ایران و افغانستان به امضا رسید، کارگروه ساماندهی مرزها آن را منتفی گفت.

16 مرداد 1400

خبرنگاران روایت یک فعال سیاسی از جلسه شب گذشته با رییس جمهوری

تهران - خبرنگاران - سخنگوی حزب اعتدال و توسعه درباره ملاقات شب گذشته جمعی از فعالان سیاسی با رییس جمهوری، گفت: در این جلسه جمعی از فعالان سیاسی و احزاب، نظرات خود را درمورد مسائل روز، برجام و انتخابات 28 خرداد مطرح کردند و دستاوردهای دولت های یازدهم و دوازدهم...

2 خرداد 1400

شورای نگهبان لایحه بودجه 1400 را تایید کرد خبرنگاران

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: شورای نگهبان عصر امروز لایحه بودجه 1400 کل کشور را تایید کرد.

3 اردیبهشت 1400

انضباط اداری در شهرداری تهران ارتقا می یابد، حذف پست قائم مقامی بدون اخراج کارکنان

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ادغام دو معاونت شهرداری درجهت ارتقاء انضباط اداری است، گفت: نهایت کوشش را انجام خواهیم داد که ذره ای آسیب به کارکنان به وسیله این ادغام وارد نشود.

27 اسفند 1399

رئیس مجلس عراق با امیر و ولیعهد کویت دیدار کرد

رئیس مجلس عراق امروز (دوشنبه) به طور جداگانه با امیر و ولیعهد کویت دیدار و گفت وگو کرد.

14 اسفند 1399

وانت بارهای پلاک عمومی و سواری های عمومی در ساعات ممنوعه تردد جریمه نمی شوند

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا از مجاز بودن تردد وانت بارهای پلاک عمومی و سواری های عمومی (تاکسی ها و تاکسی های اینترنتی) در طول شبانه روز اطلاع داد و گفت محدودیتی برای آنها قائل نشدیم و جریمه ای برای آنها ثبت نخواهد شد.

2 بهمن 1399

خبرنگاران مصوبات ستاد کرونای لرستان تا خاتمه محدودیت ها لازم الاجرا است

خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرمز این استان، تمامی مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تا انتها روز جمعه 30 آبان ماه جاری لازم الاجرا است.

23 آذر 1399

مقاومت تولیدکنندگان لاستیک خودرو در برابر شفافیت، راهکار مقابله با احتکار و کمبود تایر چیست؟

یک کارشناس بازار تایر با اشاره علت اصلی نابسامانی بازار تایر گفت: اگر تولیدکنندگان اطلاعات خود ار در سامانه جامع تجارت ثبت می کردند، وزارت صمت می توانست با استفاده از طرح توزیع سیستمی تایر سواری از وقوع احتکار و کمبود این کالا جلوگیری کند.

11 آبان 1399

قیمت مصوب کره اعلام شد

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت گفت: بر اساس تصمیم کارگروه ستاد تنظیم بازار، از امروز کره داخلی 100 گرمی با نرخ مصوب 8 هزار تومان در بازار عرضه می گردد.

6 آبان 1399

خبرنگاران درخواست های استاندار فارس از رییس سازمان برنامه و بودجه چه بود؟

شیراز- خبرنگاران- استاندار فارس در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان فارس که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه برگزار گردید، خواهان رسیدگی به تمام طرح های نیمه تمام یا با اهمیت این استان در...

31 شهریور 1399

انفجار در کمین 33 سینای اطهر مشهد

هیچ بیمارستانی در مشهد برای دریافت تأییدیه ایمنی به آتش نشانی مراجعه نکرده است! 15 ساختمان بلندمرتبه در این کلانشهر پرجمعیت نیز فاقد نقشه آتش نشانی است و این بدان معناست که این مراکز درمانی می توانند به سرنوشت پلاسکوی تهران دچار شوند.

14 شهریور 1399
تعداد: (23)