ادبیات

بی احترامی عجیب رئیس قطار یخ زده مشهد ، تهران به یک مسافر زن ، جزئیات تازه از گرفتاری 10 ساعته در سرمای شدید

یکی از مسافران قطار 369 مشهد-تهران روایت جدیدی از گرفتاری 10 ساعته در ایستگاه سلام و بی احترامی رئیس این قطار به مسافران را بازگو کرد.

28 دی 1401

نمایش فراکتیبه های خوشنویسی در کاخ سعدآباد

نمایشگاه فراکتیبه های #خوشنویسی در مجموعه فرهنگی تاریخی #سعدآباد برگزار گردید.

16 خرداد 1401

خیابان لارامبلا ، قلب تپنده بارسلونا

خیابان لارامبلا بارسلونا اسپانیادر این مقاله، می خواهیم شما را با قلب تپنده اسپانیا یعنی خیابان لارامبلا بارسلونا، آشنا کنیم.

8 خرداد 1401

زیباترین ایستگاه های متروی سن پترزبورگ را بشناسید

ایستگاه های متروی سن پترزبورگ خود به تنهایی یک جاذبه گردشگری محسوب می گردد و می توانید با استفاده از این سیستم حمل و نقل عمومی به ارزانی تردد کنید و به تماشای زیبایی های این ایستگاه ها بنشینید.

7 خرداد 1401

شروع آیین جهانی نوروز در راستا گردشگری تاریخ و تمدن ایران از همدان

آیین جهانی نوروز 1401 با رویکرد نوروز در راستا گردشگری تاریخ و تمدن ایران یا نوروز در راستا گردشگری غرب کشور به وسیله کمیسیون ملی یونسکو در #همدان برگزار گردید.

30 اردیبهشت 1401

نصب کاشی ماندگار بر سر در خانه عباس کیارستمی

هفتمین کاشی ماندگار، بر سردر خانه استاد سینمای ایران و دنیا عباس کیارستمی نصب شد. بعلاوه هشتمین، نهمین، دهمین و یازدهمین کاشی ماندگار نیز به ترتیب بر سردر خانه سیروس ابراهیم زاده، هادی سیف، منوچهر طریقی و مرحوم ابراهیم یونسی نصب شدند.

28 بهمن 1400

ما به تحقیر فرهنگ معترضیم

در حالی که حدود دو هفته تا برگزاری جشنواره نمایش های آیینی و سنتی به جای مانده است، شرکت کنندگان یکی از بخش های این جشنواره، به شکل جمعی از حضور در این رویداد کناره گیری کردند.

6 دی 1400

انتشار فراخوان سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

تهران (پانا) - سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، 24 آذرماه 1400 در تهران برگزار می گردد.

5 مرداد 1400

پیکر محمدرضا باطنی به خاک سپرده شد

پیکر محمدرضا باطنی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

31 تیر 1400

اجرای طرح های فصلی در دوران کرونا موجب رونق کتابفروشی هاست

فایق چیره، مدیر کتابفروشی گزینگ مهاباد، در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در آذربایجان غربی، با بیان اینکه در این کتابفروشی حدود 5 هزار عنوان کتاب در موضوعات ادبی، سیاسی، جامعه شناسی، تاریخی، فلسفی و کردی موجود است، درباره شرایط این کتابفروشی در شرایط...

17 تیر 1400

سرانجام داستان یک خانواده تعیین شد

به گزارش خبرنگاران ، خاتمه داستان یک خانواده عنوان رمانی است نوشته پیتر ناداس که با ترجمه مریم پوراسماعیل از سوی نشر پیدایش منتشر شده است.

15 تیر 1400

آغاز به کار چهارمین جشنواره دانشگاهی رویش دانشگاه تبریز خبرنگاران

مدیر امور اجتماعی دانشگاه تبریز از آغاز کار چهارمین دوره جشنواره دانشگاهی رویش در این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

19 فروردین 1400

بانک مرکزی، مهار رشد پایه پولی با عملیات بازار باز

خبرنگاران - عملیات بازار باز ضمن مدیریت نرخ سود در بازار بین بانکی و کاهش نوسانات آن، از تأمین کسری بودجه دولت به وسیله پولی سازی جلوگیری می نماید و باعث کاهش رجوع به بانک مرکزی و مهار رشد پایه پولی می گردد.

15 اسفند 1399

کتاب عبدالحسین زرین کوب به زبان روسی منتشر شد

،کتابجستجو در تصوف ایران اثر ارزشمند عبدالحسین زرین کوب؛ به زبان روسی ترجمه و در تیراژ 500 نسخه چاپ و منتشر شد.

6 دی 1399

خبرنگاران پیروانی: نحوه رفتار داوران با پرسپولیس مناسب نیست

تهران- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: نحوه برخورد داوران با کادرفنی تیم اصلا خوب نیست و ما انتظار داریم آن ها متین تر رفتار کنند.

4 دی 1399

قلعه سنگ بست زواره با 900 سال قدمت

محسن هادی طحان زواره با اشاره به قدمت 900 ساله قلعه سنگ بست شهر زواره اصفهان گفت: این قلعه تاریخی به دست ابوعلی دهدار زواره ای در زمینی به وسعت یک هزار و 500 متر مربع در دوره سلجوقیان و در دو طبقه بنا شده است.

2 دی 1399

متن زیبای ادبی کوتاه و پر محتوا

در این مطلب با گلچینی از متن زیبای ادبی با مضامین زیبا و دلنشین در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این جمله ها نهایت بهره را ببرید

17 آبان 1399

تکمیل طرح های فرهنگی گچساران به اعتبار احتیاج دارد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: 110 میلیارد ریال برای تکمیل پردیس فرهنگی هنری و مجتمع فرهنگی آفتابگردان این شهرستان احتیاج است.

4 مرداد 1399

لاریجانی: به دانشگاه برمی گردم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس دهم در زمینه گام دوم انقلاب تلاش خوبی داشته است، گفت: مجلس پایگاه اصلی مردم سالاری و دموکراسی است و هرچه پشتوانه مردمی آن قوی تر باشد، مجلس نماینده واقعی مردم است.

2 مرداد 1399

کرونا نفس کتابفروشی های تبریز را بند آورد

ایرنا نوشت: با شیوع کرونا در دنیا، بسیاری از خدمات غیر ضروری تعطیل شد و مردم ایامی را به ناچار در خانه های شان ماندند؛ در این ایام از مردم خواسته شد فاصله فیزیکی با دیگران را رعایت نمایند که این امر بیشترین ضرر را به کتاب فروشی های تبریز وارد کرد و حیات...

16 تیر 1399
تعداد: (22)