ویژگی پرداخت با بیت کوین در توئیتر به زودی فعال می گردد

به گزارش وبلاگ سارا، جدیدترین گزارش ها حاکی از آن است که قابلیت پرداخت Tip Jar با بیت کوین در توئیتر امکان پذیر خواهد شد.

ویژگی پرداخت با بیت کوین در توئیتر به زودی فعال می گردد

به گزارش خبرنگار ، به نقل از کوین تلگراف، به نظر می رسد توئیتر در حال توسعه قابلیت هایی است که کاربران را قادر می سازد تا آدرس بیت کوین و اتریوم را به پروفایل خود اضافه نمایند. اعتقاد بر این است که آخرین به روزرسانی توئیتر که در ماه می امسال معرفی گردید، شامل بخشی از ویژگی Tip Jar است که نشان می دهد این شرکت می تواند بیت کوین (BTC) را برای سازندگان محتوا فعال کند.

توسعه دهنده موبایل ایتالیایی، الساندرو پالوزی، پنجشنبه تصویری را در توئیتر منتشر کرد که گزینه های آدرس کیف پول بیت کوین و اتریوم را در نوار ابزار تنظیمات این برنامه نشان می داد.

در حالی که اخبار در این مرحله غیر رسمی است، اما کیوان بیک پور سرپرست محصول توئیتر، پست چهارشنبه پالوزی در خصوص ویژگی برجسته BTC را، با نورپردازی و ایموجی پیکان و نوشته به زودی ریتوئیت کرد.

جک دورسی، مدیرعامل توئیتر در ماه ژوئیه اشاره نمود که بیت کوین بخشی از برنامه های گسترده تر این شرکت برای تجارت و اشتراک گذاری است. یک گزارش سه شنبه از MacRumors منتشر شد که در آن آمده بود ویژگی بیت کوین از پلتفرم پرداخت Lightning Network Strike استفاده می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ویژگی پرداخت با بیت کوین در توئیتر به زودی فعال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی پرداخت با بیت کوین در توئیتر به زودی فعال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید