هشدار نماینده مجلس درباره شرایط کرونا در بندر عباس

به گزارش وبلاگ سارا، نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم تاکید نمود که باتوجه به شرایط استان تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای اداراتی است که رفت و آمد در آن ها بالا است.

هشدار نماینده مجلس درباره شرایط کرونا در بندر عباس

به گزارش ایسنا، احمد مرادی، درباره آخرین شرایط شیوع ویروس کرونا در استان هرمزگان، بیان نمود: کماکان شرایط در استان هرمزگان قرمز بوده و مسائل همچنان باقی است. فردا قرار است جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار شده و استاندار هرمزگان نیز به صورت ویدئو کنفرانسی در این جلسه شرکت خواهد نمود. تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای ادارات و محدودیت در رفت و آمد ها است.

وی در ادامه اظهار کرد: باتوجه به شرایط استان تقاضای ما تعطیلی دو هفته ای اداراتی است که رفت و آمد در آن ها بالا است. برای کسبه و بازاریان نیز برای اینکه ضرر نکنند، شرایط خاصی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته شده تا بتوانیم با کاهش رفت و آمد ها از این پیک عبور کنیم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس یازدهم توضیح داد: اکنون شرایط در سطح استان نگران کننده است و مردم نیز از شرایط موجود نگران هستند. در استان هرمزگان استفاده از ماسک اجباری شده است، ولی نیازمند نظارت بر اجرا هستیم. از مردم نیز خواهش می کنیم حتما از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده نموده و اگر ضرورتی ندارد از خانه بیرون نیایند. همه باید در مبارزه با این ویروس مشارکت داشته باشند.

منبع: فرارو

به "هشدار نماینده مجلس درباره شرایط کرونا در بندر عباس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار نماینده مجلس درباره شرایط کرونا در بندر عباس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید