خبرنگاران انتخابات نماد تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است

به گزارش وبلاگ سارا، خمین - خبرنگاران - فرماندار خمین گفت: انتخابات نماد تجلی اراده مردم در معین سرنوشت خود و کشور است و مشارکت بالا و هدفمند مردم پشتوانه ای قوی برای پیشبرد راهبردهای نظام اسلامی محسوب می شود.

خبرنگاران انتخابات نماد تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است

احمد طهرانی شامگاه شنبه در گفت و گو با وبلاگ سارا افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات نمونه بارزی از حماسه سازی ملت پر افتخار ایران در 42 سال عمر با برکت جمهوری اسلامی است.

وی بیان نمود: زادگاه امام راحل برای برگزاری انتخابات پرشور و همراه با نشاط در خرداد ماه سال جاری آماده است و همه تلاش برای حراست از آرای مردم، تحقق مشارکت حداکثری همراه با امنیت و اضمین سلامت در انتخابات در خمین به کار گرفته می شود.

فرماندار خمین گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات نقش بسزایی در تثبیت جایگاه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی دارد و در این راستا مجموعه شهرستان تلاش خواهند کرد تا انتخابات خرداد ماه 1400 پرشور و همراه با نشاط سیاسی برگزار شود.

طهرانی با بیان اینکه موج چهارم بیماری کرونا شیوع یافته است،اعلام نمود: مهمترین اولویت در برگزاری انتخابات، تمهیداتی است که برای حفظ سلامت رای دهندگان پیش بینی می شود.

وی افزود: 70 نفر در حوزه های انتخابیه خمین و قورچی باشی برای انتخابات ششمین دوره شورای شهر ثبت نام کردند و بررسی صلاحیت این افراد در هیات اجرایی انتخابات شهرستان خمین در حال انجام است.

فرماندار خمین با بیان اینکه بستر برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان فراهم است، ادامه داد: 2 انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا در 28خرداد ماه سال جاری در این شهرستان می شود که با همدلی و انسجام مردم ولایی زدگاه امام راحل مانند گذشته مشارکت مطلوبی در این انتخابات محقق خواهد شد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و همچنین ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 28 خرداد ماه سال 1400 برگزار می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتخابات نماد تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات نماد تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید