کرونا رکورد جنگ جهانی دوم را می زند!

به گزارش وبلاگ سارا، تا به حال تعداد مبتلایان به کرونا در 10 کشور از عدد یک میلیون گذشته است.

کرونا رکورد جنگ جهانی دوم را می زند!

به گزارش وبلاگ سارا ، آنچه در ادامه می آید مروری کوتاه بر آخرین اخبار مربوط به ویروس کرونا در رسانه های در سراسر دنیا است:

*ایتالیا دهمین کشوری است که تعداد مبتلایانش از عدد یک میلیون عبور می نماید. تعداد مبتلایان به این کشور به عدد یک میلیون و 107 هزار و 303 نفر رسیده است. آمریکا با بیش از 11 میلیون مبتلا، هند با بیش از 8 میلیون و 700 هزار مبتلا، برزیل با بیش از 5 میلیون و 800 هزار مبتلا، فرانسه با حدود 2 میلیون مبتلا، روسیه با حدود یک میلیون و 800 هزار مبتلا، اسپانیا با یک میلیون و 400 هزار مبتلا، بریتانیا با حدود یک میلیون و 300 هزار مبتلا، آرژانتین با حدود یک میلیون و 300 هزار مبتلا، کلمبیا با حدود یک میلیون و 180 هزار مبتلا و ایتالیا با حدود یک میلیون و 107 هزار مبتلا 10 کشور دنیا هستند که از حیث ابتلا به کرونا در رده های اول تا دهم قرار گرفته اند.

*تحلیل های آماری حاکی از آن است که کلیه آمار مربوط به کرونا در زمستان پیش رو دو برابر خواهد شد و به اندازه قربانیان جنگ دنیای دوم می رسد. در رابطه با آمریکا نیز پیش بینی خواهد شد که تعداد مبتلایان به بیش از 430 هزار نفر می رسد.

*در شبانه روز اخیر تعداد 550 تن دیگر در ایتالیا به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

*یافته های جدید نشان می دهد بخش مهمی از بیمارانی که به طیف شدید کرونا مبتلا شده و بستری شده بودند بعد از ترخیص و منفی شدن تست کرونا مجددا با مسائل جسمانی متعددی دست و پنجه نرم خواهند کرد. نتایج یک پژوهش نشان می دهد که یک سوم بهبودیافتگان کرونایی همچنان سرفه می نمایند و همچنان حس بویایی و چشایی ندارند.

*مونسف سالوی مشاور ارشد عملیات توزیع واکسن کرونا در آآمریکا می گوید که این واکسن بدون هیچگونه دخالت های سیاسی توسعه یافته و در بین جوامع توزیع خواهد شد.

*شرکت های داروسازی فایزر و مدرنا در حال دریافت مجوزهای نهایی از سازمان غذا و داروی آمریکا برای عرضه واکسن تا ماه دسامبر هستند.

*فرانسه که مجددا در حال تجربه یک بحران فاجعه آمیز بود گفت که تعداد بستری شدگان کرونایی در بیمارستان های این کشور رو به کاهش گذاشته است که دلیلش چیزی نیست جز قرنطینه سراسری در این کشور.

*مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های واگیر آمریکا گفت که نرخ بستری شدگان در میان سیاه پوستان و افراد لاتین در آمریکا چهار برابر بیشتر از افراد سفیدپوست است.

*دونالد ترامپ که دیگر کم کم در حال پذیرش شکست خود در انتخابات ریاست جمهوری آمریکاست گفت که هیچ قرنطینه سراسری در کار نخواهد بود این در حالی است که تعداد مبتلایان در این کشور جهش فزاینده ای دارد.

منبع: جام جم آنلاین

به "کرونا رکورد جنگ جهانی دوم را می زند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا رکورد جنگ جهانی دوم را می زند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید