استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد، مشکل روحی بلای جان مهاجم

به گزارش وبلاگ سارا، محمدرضا مهران پور در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: اگر استقلال بتواند به شرایط پیش از تعطیلات بازگردد، جبران امتیازات تا صدر جدول کار غیر ممکنی برای آنها نیست. داشته های مجیدی در زمین نشان می دهد آنها ظرفیت های بالایی دارند و بعید نیست بتوانند خود را به صدر جدول برسانند.

استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد، مشکل روحی بلای جان مهاجم

وی افزود: حالا که مردم به زندگی عادی بازگشته و یاد گرفته اند با کرونا کار و زندگی نمایند، فوتبال هم باید شروع گردد. اگر به فوتبال هم به چشم یک شغل نگاه کنیم، شاغلین در این حرفه هم باید کار خود را شروع نمایند.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ادامه حضور این تیم در لیگ برتر گفت: مجیدی بازیکنان خوب و زیادی در اختیار دارد و با این بازیکنان می تواند حرفهای زیادی در مسابقات داشته باشد.

مهران پور در مورد شرایطی که اخیرا برای مرتضی تبریزی مهاجم آبی پوشان پیش آمده بیان داشت: تبریزی مهاجم با کیفیتی است اما اخیرا اعتماد به نفس خود را از دست داده و من رفتارهای طرفداران را در این موضوع بی تاثیر نمی بینم. متاسفانه مدت مدیدی است طرفداران نسبت به تبریزی واکنش های خوبی ندارند. حتی حالا که او در بازیهای تمرینی گل می زند باز هم واکنش های عجیب و بدی از سوی طرفداران می بینیم.

هافبک پیشین آبی پوشان در ادامه بیان داشت: طرفداران باید هوای همه بازیکنان را داشته باشند. از دیاباته و مطهری و قائدی گرفته تا بازیکنانی که حتی دقایق اندکی بازی نموده اند. هر بازیکنی که پیراهن این تیم را بر تن دارد باید مورد توجه و حمایت طرفداران قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد، مشکل روحی بلای جان مهاجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال فشار را از روی تبریزی بردارد، مشکل روحی بلای جان مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید