نتیجه تست کرونای استقلالی ها تعیین شد

به گزارش وبلاگ سارا، روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری از تایید نتیجه تست کرونا بازیکنان و کادرفنی باشگاه استقلال اطلاع داد.

نتیجه تست کرونای استقلالی ها تعیین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سارا، در اطلاعیه روابط عمومی بیمارستان مسیح دانشوری آمده است: در پی بعضی شایعات و اظهار نظرهای پیش آمده در مورد انجام تست کرونا از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال استقلال به آگاهی می رساند: بر اساس درخواست باشگاه استقلال از دکتر سید علیرضا ناجی - رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی بیمارستان مزبور و استاد تمام ویروس شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، تست کرونا از 61 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال در تاریخ 13 تیرماه در مجموعه ورزشی انقلاب، محل تمرین تیم استقلال انجام شد.

در همین ارتباط و از مواردی که تست کرونا گرفته شد، 12نفر (یک نفر پزشک تیم و بقیه از بازیکنان) پاسخ قطعی مثبت داشته اند که اسامی آنان در اختیار باشگاه و مسئولان مربوطه قرار داده شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری از معتبرترین مجموعه ها به ویژه در ارتباط با کرونا و دارای معتبرترین کیت های تشخیصی بوده و متخصصان مرتبط با نمونه گیری ها و آزمایش های تخصصی، جزء با تجربه ترین افراد در این خصوص محسوب می شوند.

بیمارستان مسیح دانشوری مرکز فوق تخصصی بیماری های ریوی است و از زمان آغاز کرونا در خط مقدم جبهه مبارزه با این بیماری، به مردم شریف و بیماران خدمات درمانی و آزمایشگاهی مختلف و متنوع ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نتیجه تست کرونای استقلالی ها تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه تست کرونای استقلالی ها تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید