ادعای عجیب روزنامه عربستانی:پرسپولیس با روحیه پایین مقابل التعاون

به گزارش وبلاگ سارا و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، تیم التعاون در حالی امروز برابر پرسپولیس قرار می گیرد که در لیگ عربستان شکست خورده است. بر خلاف اینکه التعاون در لیگ عربستان آرزوهای هوادارانش را بر باد داده است، این تیم در لیگ قهرمانان آسیا که برای دومین بار در آن حاضر است عملکرد چشمگیری داشته و با کسب دو پیروزی مقابل الدحیل قطر و الشارجه امارات و با 6 امتیاز صدرنشین گروهش است و کوشش می نماید در ملاقات با پرسپولیس هم سه امتیاز کامل را کسب کند.

ادعای عجیب روزنامه عربستانی:پرسپولیس با روحیه پایین مقابل التعاون

هدف التعاون از بازی با پرسپولیس این است که همچنان در صدر جدول باقی بماند؛ همانطور که عبدالله عسیری سرمربی موقت التعاون بیان کرد این تیم مصمم است تا نتایج ناامید نماینده در لیگ عربستان را جبران نمایند.

از طرف دیگر تیم ایرانی (پرسپولیس) در حالی وارد این مسابقه می گردد که به خاطر باخت به استقلال در فینال جام حذفی (آن مسابقه در مرحله نیمه نهایی برگزار گردید) روحیه پایینی دارد. پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به واسطه کسب یک امتیاز از شارجه در رده سوم واقع شده است.

به گزارش وبلاگ سارا، تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و التعاون عربستان در هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 در کشور قطر به مصاف هم می فرایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ادعای عجیب روزنامه عربستانی:پرسپولیس با روحیه پایین مقابل التعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب روزنامه عربستانی:پرسپولیس با روحیه پایین مقابل التعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید