سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید، بازی با پارس جنوبی جم به تعویق می افتد

به گزارش وبلاگ سارا، مدیرعامل استقلال با انتقاد از فضای فعلی حاکم بر فوتبال ایران، گفت: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می کنیم دیگران سکوت نمایند و تنها درباره تیم خودشان صحبت نمایند.

سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید، بازی با پارس جنوبی جم به تعویق می افتد

به گزارش وبلاگ سارا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال، در مورد نگرانی طرفداران درباره مصاف این تیم و پارس جنوبی جم گفت: ما همه کوشش خود را کردیم تا مقتدرانه در این بازی شرکت کنیم ولی همه می دانند به دلیل مثبت شدن تست کرونا بعضی از اعضای تیم ما، راهی جم نشدیم. بر اساس جلسات متعدد برگزار شده و صحبت های دکتر خلیلیان سرپرست محترم فدراسیون پزشکی ورزشی، 9 مورد از تست های اجرا شده از سوی آزمایشگاه معتبر بیمارستان مسیح دانشوری مورد قبول واقع شده است. بنابراین و بر اساس فرمایش ایشان، بازی ما با پارس جنوبی جم معوقه تلقی خواهد شد.

او در واکنش به اظهارات اخیر بعضی از مسئولان تیم های مختلف در مورد استقلال، اعلام کرد: آن باشگاهی که باید صحبت کند ما هستیم و خواهش می کنیم دیگران سکوت نمایند و تنها درباره تیم خودشان صحبت نمایند. یک فردی هم توهینی را در یک مکانی به معاونت پزشکی باشگاه استقلال انجام داد و از او می خواهم رسما عذرخواهی کند وگرنه ما ناچار به برخورد قانونی خواهیم شد.

مدیرعامل استقلال در واکنش به سوالی درباره نگرانی طرفداران از غیبت چند بازیکن این تیم به دلیل ابتلا به کرونا هم گفت: حیف که نمی توانم برای تیمم بازی کنم وگرنه این کار را می کردم. باشگاه استقلال، پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا است و عظیمترین تیم ایران است. مطمئن باشید حتی اگر تیم امیدمان در ادامه مسابقات وارد زمین گردد، از نام و حیثیت این باشگاه عظیم دفاع می نماید. حتی اگر شده با تیم امیدمان بازی کنیم، شرفمان را نمی فروشیم. اگرچه که باید در چند جبهه بجنگیم. برای ما فقط مستطیل سبز و دیدارها و نتایجش مشخص نماینده نیست که اگر مشخص نماینده بود، هرکس به خودش اجازه نمی داد هر حرفی را بیان کند.

سعادتمند در مورد اقدام منصوریان مبنی بر بخشیدن دو میلیارد مطالباتش به این باشگاه هم گفت: هفته آینده تعداد دیگری از عظیمان استقلال هم به باشگاه مراجعه می نمایند تا به خاطر عشق به استقلال و نام عظیم این باشگاه، مطالبات خود را ببخشند. این می تواند زمینه ای برای سایر عزیزان گردد تا این عمل جوانمردانه را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید، بازی با پارس جنوبی جم به تعویق می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: درباره استقلال صحبت نکنید، بازی با پارس جنوبی جم به تعویق می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید