سعادتمند نباید اجراکننده باشد، جام نباید به پرسپولیس برسد!

به گزارش وبلاگ سارا، محسن گروسی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره مطرح شدن دوباره خصوصی سازی سرخابی ها در سال 99 گفت: چند سال گذشته همواره این موضوع برای دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود داشت اما متأسفانه وقتی بحث خصوصی سازی پیش می آید به یاد چوپان دروغگو می افتیم زیرا هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و من اعتقاد دارم باز هم نمی توان به این موضوع خوشبین بود.

سعادتمند نباید اجراکننده باشد، جام نباید به پرسپولیس برسد!

وی در پاسخ به این سوال که به دلیل بدهی های کلان کسی جرأت خرید این دو باشگاه را ندارد گفت: کسی که ورشکسته می گردد مجبور است کاری انجام دهد که از این گرفتاری نجات پیدا کند. استقلال و پرسپولیس تیم های کوچکی نیستند. درآمدهای کلانی هم دارند. کار سخت است ولی به طور حتم کسانی پیدا می شوند که این دو تیم را بخرند. در صورتی که بعضی اجازه دهند این کار انجام شده و روال قانونی آن به طور عادی طی گردد.

گروسی در خصوص حضور پیشکسوتان و جلسات سعادتمند با آنان گفت: کار بسیار خوبی صورت می گیرد. بزرگان استقلال می توانند راهکارهای خوبی برای پیروزیت تیم به مدیرعامل جدید بدهند. آنها تجربه بالایی دارند. روزهای سخت استقلال را دیده اند و می توانند یاری مفیدی به مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشته باشند.

گروسی در پاسخ به این سوال که چه راهکاری برای پیروزیت مدیرعامل جدید استقلال ارائه می کنید گفت: سعادتمند کار سختی در پیش دارد اما اگر می خواهد پیروز گردد نباید تنها اجرا نماینده باشد. یکی از دلایلی که مدیران سابق هرگز پیروز نبوده اند این بود که فقط مجری بودند. سعادتمند باید تصمیم گیرنده نهایی باشد و اجازه ندهد کسی موضوعی را به او تحمیل نمایند. بنابراین اگر خودش قاطعانه تصمیم بگیرد به طور حتم در کار سختی که پیش رو دارد پیروز خواهد شد.

گروسی در خصوص اینکه گفته می گردد شاید لیگ دوباره آغاز گردد، اضافه کرد: فوتبال ما به تعطیلات زیاد عادت پیدا نموده البته شرایط حال حاضر با گذشته فرق دارد. نباید با جان مردم بازی گردد. اگر بخواهیم لیگ را ادامه دهیم کار نسنجیده ای انجام داده ایم. در شرایطی که هنوز خیلی از مشاغل به دلیل شیوع بیماری کرونا در تعطیلی هستند فکر نمی کنم برگزاری لیگ کار درستی باشد. می توان لیگ را نیمه کاره رها کرد تا آماده آغاز فصل جدید شویم.

وی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که گفته می گردد می خواهند یک تیم را قهرمان نمایند گفت: بعضی ها عادت نموده اند که بدون بازی جام بگیرند. به اعتقاد من جام به آنها بدهیم ولی با جان مردم بازی نکنیم. مگر می گردد یک تیم را قهرمان کرد. نباید حرف مابقی تیم ها را شنید. اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد باید جلسات متعددی را با مدیران باشگاه ها گذاشته و در این خصوص صحبت نموده تا به یک جمع بندی نهایی برسند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سعادتمند نباید اجراکننده باشد، جام نباید به پرسپولیس برسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند نباید اجراکننده باشد، جام نباید به پرسپولیس برسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید