پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک جوابگوی احتیاج پایانه است

به گزارش وبلاگ سارا، تهران (پانا) -در حالی که فروردین ماه سال جاری تفاهم نامه احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم میان و ایران و افغانستان به امضا رسید، کارگروه ساماندهی مرزها آن را منتفی گفت.

پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک جوابگوی احتیاج پایانه است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، نشست کارگروه ساماندهی مبادی ورودی و خروجی مجاز زمینی کشور 16 تیرماه در ساختمان دادمان با حضور نمایندگان عضو دبیرخانه و با مدیریت امین ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل های وزارت راه و شهرسازی و مسئول دبیرخانه شورا، در ساختمان دادمان برگزار گردید.

در این نشست ضمن مروری بر مصوبات پیشین کارگروه، دو موضوعِ طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه و بعلاوه طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک مورد آنالیز نهاده شد و با نظر اعضا در مورد آنها تصمیم گیری شد.

بنا بر اعلام ترفع مدیرکل دفتر تجاری سازی و امور تشکل های وزارت راه و شهرسازی، در مورد آنالیز طرح جامع پیشنهادی پایانه مرزی میلک ضمن تاکید بر اینکه پل فعلی جوابگوی احتیاج حمل و نقلی پایانه است گفت با کلیات طرح پیشنهادی پایانه با رویکرد ساماندهی فرایند و لجستیک پایانه موافقت شد.

در رابطه با طرح پیشنهادی پایانه ریلی شلمچه هم کلیات طرح آنالیز و نظرات اعضا اخذ شد. مقرر شد تا شرکت سرمایه گذار مطالعات کامل جانمایی را انجام و پس جهت آنالیز و تصویب به دبیرخانه شورای ساماندهی مبادی و خروجی مجاز زمینی کشور ارسال کند.

لازم به ذکر است در فروردین ماه سال جاری تفاهم نامه جانمایی و نحوه چگونگی احداث پل دوم بر روی رودخانه مرزی ابریشم حد فاصل میلک تا زرنج میان سید حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی با نماینده وزارت فواید عامه افغانستان به امضا رسیده بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک جوابگوی احتیاج پایانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل فعلی مرزی ایران و افغانستان در مرزمیلک جوابگوی احتیاج پایانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید