وفایی: درگیر مسائل سیاسی نمی شوم، برای کسب قهرمانی دنیا باید فروتن باشید

به گزارش وبلاگ سارا، حسین وفایی می گوید برای رسیدن به قهرمانی دنیا در اسنوکر باید تا حد بسیار زیاد فروتن بود. او بعلاوه امید دارد بتواند این رشته را در ایران توسعه دهد.

وفایی: درگیر مسائل سیاسی نمی شوم، برای کسب قهرمانی دنیا باید فروتن باشید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ سارا، حسین وفایی وفایی اسنوکرباز ایرانی که رقابت نزدیکی با حرفه ای ترین اسنوکربازان دنیا دارد، به سایت مترو گفت: اگر فرصتی پیدا کنم، می خواهم اسنوکر را در ایران رشد دهم. به امید روزی که دور نیست، در ایران یک رویداد رنکینگ در اسنوکر داشته باشیم. وزیر ورزش ایران را می بینم، دوست بسیار خوبم است و من در کنار او بزرگ شده ام. فکر می کنم او به من یاری می نماید تا این اتفاق بیفتد.

حسین وفایی: نمی خواهم درگیر مسائل سیاسی شوم/ شاید روزی قهرمان اسنوکر دنیا شدم

این بازیکن 28 ساله در روز های آینده روی اسنوکر تمرکز خواهد نمود، زیرا او به مسابقات مقدماتی قهرمانی دنیا می رود و امیدوار است پس از اولین بازی خود در سال گذشته به بازی Crucible بازگردد.

وفایی درباره این رقابت ها گفت: در واقع برایم مهم نیست. اگر به مقدار کافی خوب باشم، می توانم سهمیه کسب کنم. هیچ ترسی از هیچ سالنی ندارم، از هر لحظه ای که بازی می کنم لذت می برم، فقط دوست دارم اسنوکر بازی کنم.

مرد شماره 23 دنیا یک سال پیش در دور اول مقابل جاد ترامپ مغلوب شد، اما بسیاری بر این باورند که او بازیکنی است که می تواند سال جاری بهتر از قبل عمل کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا احساس می نماید در این مرحله برای قهرمانی دنیا آماده است، گفت: من بازیکنی احساسی هستم، اگر حالم خوب باشد، مراقب خودم باشم، خودم را تنبیه نکنم، بله، شاید. افراد زیادی این را می گویند و سپس در دور اول شکست می خورند. باید تا جایی که می توانید فروتن باشید و اجازه دهید بازی شما با مردم صحبت کند.

وفایی بعلاوه درباره مسائل سیاسی و تاثیر آن بر روی دوران اسنوکرش گفت: من فقط می خواهم اسنوکر بازی کنم. نمی خواهم درگیر مسائل سیاسی شوم. خیلی ها هنوز هم برای مصاحبه با من می آیند، ولی من به مسائل سیاسی توجهی ندارم. من خیلی راحت به آن ها گفتم، دیگر به اینجا نیایید، چون موافقت نمی کنم که با من مصاحبه کنید. این را به ورلد اسنوکر در مسترز گفتم. آن ها رسانه سیاسی بودند و می خواستند من را درگیر سیاست نمایند و به مردم دروغ های زیادی می گویند. من به سوال اسنوکر آن ها پاسخ می دهم، اما نمی توانم درباره مسائل سیاسی صحبت کنم.

اولین بازی مقدماتی وفایی در روز های یکشنبه و دوشنبه برابر اندرو پاجت است.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وفایی: درگیر مسائل سیاسی نمی شوم، برای کسب قهرمانی دنیا باید فروتن باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وفایی: درگیر مسائل سیاسی نمی شوم، برای کسب قهرمانی دنیا باید فروتن باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید