مدال طلای یخ نورد ایرانی در جام جهانی کره

به گزارش وبلاگ سارا و با اعلام فدراسیون کوهنوردی، در جریان مسابقات یخنوردی جام جهانی که در چونگ سونگ کره جنوبی درحال برگزاری است، محسن بهشتی یخ نورد ایرانی به مدال طلا و عنوان قهرمانی ماده سرعت دست یافت. در این ماده ورزشکاران رومانی و مغولستان به مدال های نقره و برنز دست یافتند. محسن بهشتی با مجموع زمان 11.53 بر روی دو مسیر (مسیر یک 5.84 - مسیر دو 5.69) در مرحله نیمه نهایی برترین رکورد ادوار جام های جهانی یخنوردی را به ثبت رساند.

مدال طلای یخ نورد ایرانی در جام جهانی کره

در بخش بانوان نیز شبنم اسدی پیروز به کسب رتبه پنجم جام دنیای در ماده سرعت شد. او بعلاوه در ماده لید با کسب رتبه یازدهم جام دنیای پیروز به کسب عنوان چهارم آسیا در این ماده شد.

محمدرضا صفدریان دیگر ملی پوش یخ نوردی ایران که در ماده لید به فینال جام دنیای راه یافته بود، در نهایت پیروز به کسب عنوان چهارم شد.

شهر چونگ سونگ کره جنوبی میزبان نخستین مرحله از مسابقات جام های دنیای یخ نوردی و هم چنین مسابقات قهرمانی قاره آسیا 2023 است. در این رقابت ها 90 ورزشکار از 17 کشور دنیا، از جمله سه ورزشکار از کشور ایران حضور یافتند.

محسن بهشتی و محمدرضا صفدریان دارندگان مدال طلای قهرمانی دنیا 2022 به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در این مسابقات حضور داشتند و در بخش زنان نیز شبنم اسدی به رقابت با حریفان پرداخت.

منبع: فرارو

به "مدال طلای یخ نورد ایرانی در جام جهانی کره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدال طلای یخ نورد ایرانی در جام جهانی کره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید