هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!

به گزارش وبلاگ سارا، آینه ها چه در خانه و چه در مکان های عمومی کاربردهای زیادی دارند. از آینه برای بزرگ تر نشان دادن فضا و البته زیباسازی چیدمان خانه و بسیاری موارد دیگر استفاده می گردد.

هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!

اینکه آینه را کجا و چگونه بهره ببرید، بسیار مهم است. استفاده نابجا از آن فضا را آشفته می نماید و انرژی خوبی هم منتشر نمی نماید. در این مطلب از وبلاگ سارا به معرفی بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل می پردازیم.

دیوار پشت تلویزیون

یکی از بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل این است که هرگز برای تزیین دیوار پشت تلویزیون از آینه استفاده نکنید. به علت اینکه وقتی در مقابل تلویزیون می نشینید باعث خیرگی چشمان شما می گردد. بعلاوه تمرکز شما هنگام تماشای تلویزیون را نیز از بین می برد. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب انجام این کارها در دکور منزل فاجعه است! سر بزنید.

دیوار پشت کاناپه

برای ایجاد احساس امنیت کامل، بهتر است برای تزیین دیوار پشت کاناپه از آینه استفاده نکنید. مبل را در مقابل دیوار قرار دهید. با قرار دادن آینه، روی دیوار پشت مبل یا تخت، این احساس امنیت، کاملا از بین خواهد رفت. در صورت تمایل می توانید آینه را بر دیوار روبه روی مبل قرار دهید.

دیوارهای روبه رو یا کنار هم

یک آینه بزرگ در هر فضایی، زیبا و مجذوب کننده است و نور و زیبایی را با خود به همراه می آورد ولی قراردادن دو آینه روبه روی هم مناسب نیست. چرا که باعث رفت و برگشت دائم انرژی و از نظر روحی حرکات بیش فعالانه و بی نظم می گردد. همچین باعث شلوغی و بی نظمی در فضا می گردد.

آینه در مقابل درب سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی در منزل فضایی است که دارای انرژی منفی است. اگر در دیوار مقابل سرویس بهداشتی از آینه بهره ببرید باعث می گردد انرژی منفی از سرویس بهداشتی دوبرابر شده و به فضای داخل منزل منتقل گردد.

دیوار روبه رو و بالای تختخواب

یکی از بایدها و نبایدهای استفاده از آینه در منزل این است که استفاده از آینه های زیاد در اتاق خواب چندان مناسب نیست. نباید آینه را روبه روی تخت قرار دهید. هر آینه ای که روبه روی تختخواب شما قرار بگیرد، انرژی شما که ممکن است منفی هم باشد را بازتاب می دهد.

آینه مقابل دیوار ورودی منزل

بعضی افراد ترجیح می دهند برای ایجاد راحتی بیشتر، آینه ای نزدیک به در یا فضای ورودی قرار داده و در آخرین لحظه قبل از خروج از خانه نیز، از شرایط ظاهری خود مطمئن شوند. اما آویزان کردن آینه روبه روی در ورودی خانه توصیه نمی گردد، چرا که انرژی های بیرون خانه را دوبرابر نموده و به خانه انتقال می دهد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب یکبار برای همواره خانه را منظم کنیدرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز در این فضاها از آینه استفاده نکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید