فرناندز: عربستان بازی خوبی ارائه داد، درباره داوری حرف نمی زنم

به گزارش وبلاگ سارا، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی امروز دوشنبه 11 بهمن ماه در حالی به اتمام رسید که تیم ایران در دیدار رده بندی برابر عربستان میزبان قرار گرفت و با نتیجه 26 بر 23 مغلوب گشت تا به عنوان چهارمی بسنده کند. هندبالیست های کشورمان با این باخت هر چند در رده چهارم قرار گرفتند اما سهمیه حضور در دیدارهای جهانی سال 2023 را بدست آوردند.

فرناندز: عربستان بازی خوبی ارائه داد، درباره داوری حرف نمی زنم

مانوئل فرناندز در نشست خبری پس از دیدار تیم های ملی ایران و عربستان در صحبت های کوتاهی گفت: به تیم مقابل تبریک می گویم. حریف هم در فاز دفاع و هم در فاز حمله خوب بود و در نهایت به پیروزی رسید.

وی در پاسخ به سوالی در مورد داوری این دیدار نیز اضافه نمود: من مربی فوتبال نیستم . در مورد داوری نمی خواهم صحبت کنم . گاهی ممکن است در داوری اشتباهاتی رخ دهد.

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی دیدارهای جهانی سوئد - لهستان از 28 دی الی 11 بهمن ماه در دمام عربستان برگزار گشت. 5 تیم قطر، بحرین، ایران، عربستان و کره جنوبی سهمیه حضور در این دیدارها را کسب کردند. این دومین بار است که ایران شانس حضور در مسابقات جهانی را کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرناندز: عربستان بازی خوبی ارائه داد، درباره داوری حرف نمی زنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندز: عربستان بازی خوبی ارائه داد، درباره داوری حرف نمی زنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید