فهرست خارجی الهلال برای لیگ قهرمانان معین شد

به گزارش وبلاگ سارا، خبرگزاری خبرنگاران-لیست تیم الهلال شامل 7 بازیکن خارجی است که بر اساس سیستم تازه مسابقات که به همه بازیکنان خارجی اجازه می دهد 24 ساعت قبل از هر مسابقه با 3+1 معین شده ثبت نام نمایند، ارسال شده است.

فهرست خارجی الهلال برای لیگ قهرمانان معین شد

بر اساس اعلام نشریه الریاضیه عربستان، فهرست تیم الهلال شامل 7 بازیکن خارجی است که بر اساس سیستم نو مسابقات که به همه بازیکنان خارجی اجازه می دهد 24 ساعت قبل از هر مسابقه با 3+1 معین شده ثبت نام نمایند، ارسال شده است.

آخرین به روزرسانی های سیستم لیگ قهرمانان آسیا به تیم ها اجازه می داد تا هر هفت بازیکن حرفه ای را در فهرست خود ثبت نمایند، اما در نسخه فعلی 2022 - 2023 لازم بود که هر تیم تنها چهار بازیکن خارجی را انتخاب کند که یکی از آنها آسیایی 3 + 1 است.

در 25 فوریه، کنفدراسیون فوتبال آسیا خاطرنشان کرد که دفتر اجرایی پیشنهاد افزایش حداکثر تعداد بازیکنان خارجی در فهرست تیم برای مسابقه را از سیستم فعلی 3 + 1 به مجموع 5 + 1 را با هدف ارتقای کیفیت مسابقات تایید نموده است.

به گفته منابع عربستانی، در فهرست الهلال عبدالله عاطف، الدوساری و البیلهی علاوه بر مصعب الجویر، محمد القحطانی، محمد الخیبری، عبدالله ردیف، محمد الخیبری، احمد الجبعی حضور دارند. شایان ذکر است که استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد ریاض میزبان گروه الهلال است که در کنار، الریان قطر، شارجه امارات و استقلال تاجیکستان حضور دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فهرست خارجی الهلال برای لیگ قهرمانان معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست خارجی الهلال برای لیگ قهرمانان معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید