حضور در مسابقات هندبال قهرمانی دنیا نیازمند برنامه ریزی بهتری است

به گزارش وبلاگ سارا، نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا نیازمند برنامه ریزی بهتری هستیم.

حضور در مسابقات هندبال قهرمانی دنیا نیازمند برنامه ریزی بهتری است

افسانه دهقانی در گفت وگو با وبلاگ سارا، در خصوص فرایند آماده سازی تیم ملی هندبال زنان برای حضور در رقابت های قهرمانی دنیا اسپانیا اظهار کرد: ما باید برای حضور در مسابقات قهرمانی دنیا برنامه های تیم ملی را محکم تر و مستحکم تر ببندیم چون قرار است وارد یک مسابقات در سطح بالاتری از آسیا شویم. احتمالا لیگ برتر به زودی و از اواخر مهر شروع خواهد شد و باید استارت اردوهای تیم ملی را بگونه ای که با مسابقات لیگ تداخل نداشته باشد بزنیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: برای انتخاب مربی هم باید جلسه بگذاریم و تصمیم گیری کنیم تا بتوانیم تیم درست و هدفمند را راهی مسابقات کنیم. هنوز تیم تازه از مسابقات برگشته است و یک دوره استراحت خواهد داشت. بعد از آن برای ادامه اردوها تصمیم خواهیم گرفت.

وی در خصوص مسابقات قهرمانی دنیا گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دنیا از یکم تا 19 دسامبر 2021 (10 تا 28 آذر 1400) در چهار شهر اسپانیا قرار است برگزار گردد. در این دوره از رقابت ها بر خلاف هر دوره که 24 تیم حضور داشتند میان 32 تیم خواهد شد. فدراسیون دنیای تصمیم گرفته است به سبب توسعه ورزش زنان تعداد تیم ها افزایش یابد.

دهقانی در خصوص رقبای ایران در مسابقات قهرمانی دنیا گفت: از آسیا 5 تیم در این رقابت ها حضور خواهد داشت. ما هم در این مسابقات با تیم ملی نروژ که قهرمان اروپا است، تیم ملی رومانی و تیم ملی قزاقستان همگروه خواهیم بود.

وی در خصوص برگزاری ملاقات تدارکاتی برای کسب نتایج بهتر گفت: با شرایط کرونا و شرایط کشور که به لحاظ کرونا شناخته شده است هیچ چیز تعیین نیست. ما برای مسابقات آسیا تورنمنت قطر را برنامه ریزی نموده بود اما نشد و قطر قبول نکرد. این اتفاق در راه آماده سازی برای مسابقات دنیای هم قابل پیش بینی است و ممکن است نتوانیم اردوی تدارکاتی داشته باشیم.

نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: البته رفتن به مسابقه تدارکاتی به خاطر ویروس کرونا مسائل و ریسک بالایی دارد. هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد و از طرفی هم نباید دست روی دست گذاشت. باید برترین کار که می توان و شرایط اجازه می دهد را انجام دهیم.

دهقانی گفت: ابتدا باید از همه عوامل اجرایی، رئیس فدراسیون، وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و رسانه ها تشکر کنم. انتظار داریم با توجه به اینکه دنیای شدن تیم ملی زنان برای اولین بار در هندبال ایران اتفاق افتاده است همه سازمان ها و ارگان ها، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این افتخار ملی را به اسم فرصت در نظر بگیرند. زنان ما نشان دادند اگر فرصت در اختیارشان قرار بگیرد می توانند تاریخ رقم بزنند. بنابراین انتظار داریم که به زنان توجه گردد مخصوصا در این دوره که قرار است بازیکنان ما به مسابقات دنیای اعزام شوند. آن ها باید حمایت شوند تا بتوانیم برترین نتیجه را بگیریم و ایران را سرافراز کنیم.

به گزارش وبلاگ سارا، مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از 24 شهریور تا 3 مهر به میزبانی اردن انجام شد و تیم ملی هندبال زنان ایران به مقام چهارمی رسید و مجوز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب کرد که برای اولین بار در تاریخ هندبال ایران اتفاق افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حضور در مسابقات هندبال قهرمانی دنیا نیازمند برنامه ریزی بهتری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در مسابقات هندبال قهرمانی دنیا نیازمند برنامه ریزی بهتری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید