شوک به پرسپولیس؛ رباط صلیبی آل کثیر پاره شده، فصل برای مهاجم سرخپوشان به سرانجام رسید

به گزارش وبلاگ سارا، خبرگزاری خبرنگاران- با اعلام پزشک تیم پرسپولیس، عیسی آل کثیر شش ماه از میادین دور است.

شوک به پرسپولیس؛ رباط صلیبی آل کثیر پاره شده، فصل برای مهاجم سرخپوشان به سرانجام رسید

به گزارش وبلاگ سارا، دکتر علیرضا حقیقت در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: با توجه به تصویربرداری صورت گرفته و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب دیدگی عیسی آل کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پار گی رباط صلیبی می گردد. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و کوشش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم.

لازم به ذکر است با توجه به عمل جراحی که در ارتباط با پارگی رباط صلیبی انجام می گردد این بازیکن دوری شش ماهه از میادین را تجربه خواهد نمود.

مهاجم مصدوم پرسپولیس از فهرست این تیم خارج می گردد. عیسی آل کثیر که در بازی با پدیده دچار مصدومیت و امروز تعیین شد این مصدومیت مربوط به پار گی رباط صلیبی است، احتمالا با توجه به درمان 6 ماهه اش لیگ 21 را به طور کامل از دست خواهد داد. بر همین اساس با توجه به درخواست گل محمدی برای جذب بازیکن تازه، عیسی آل کثیر از فهرست سرخ ها خارج می گردد تا پرسپولیس بتواند در نیم فصل به جای او بازیکن جذب کند. پرسپولیس در حال حاصر تنها مهدی خانی،حامد پاکدل و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم کلاسیک در فهرست خود دارد که باید در نیم فصل دو مهاجم دیگر به این فهرست اضافه شوند.

این خبر در حالی منتشر شد که از لحظه مصدومیت او در بازی با شهرخودرو شایعاتی پیرامون شدت آسیب دیدگی این بازیکن وجود داشت اما در نهایت باشگاه پرسپولیس لحظاتی پیش این خبر را تائید کرد. با این حساب لیگ بیست و یکم از همین حالا برای این مهاجم جنوبی و برترین گلزن این فصل پرسپولیس به انتها رسید.

دکتر حقیقت پزشک تیم پرسپولیس درباره مصدومیت آل کثیر گفت: با توجه به تصویربرداری صورت گرفته و نظر کمیسیون پزشکی، متاسفانه آسیب دیدگی عیسی آل کثیر که در بازی با پدیده رخ داد، مربوط به پار گی رباط صلیبی می گردد. در ارتباط با این آسیب، تمام اقدامات پزشکی از لحظه اول انجام شد و کوشش خواهیم کرد وی را در سریعترین زمان ممکن آماده اقدامات بعدی کنیم.

او پس از اینکه التهاب زانویش کمتر گردد، باید پای خود را به تیغ جراحان بسپارد و پس از آن دوره نقاهت شش ماهه را خواهد داشت که احتمالا تا تابستان 1401 طول می کشد و به این ترتیب او در پیش فصل لیگ بیست و دوم می تواند به میادین بازگردد. پرسپولیس در سالهای اخیر بازیکنانی نظیر محمد انصاری، محسن ربیع خواه و حسین ماهینی را به علت پارگی رباط صلیبی از دست داد. نکته مهم اینکه قرارداد آل کثیر در انتها فصل با سرخپوشان به اتمام خواهد رسید.

عیسی آل کثیر برترین گلزن این فصل پرسپولیس با چهار گل بود و امید زیادی برای آقای گلی در لیگ بیست و یکم داشت اما همانند فصل گذشته که نیمی از لیگ را به علت محرومیت از دست داد، این بار به علت مصدومیت در دور برگشت نمی تواند تیمش را همراهی کند. آل کثیر در دقیقه 50 بازی با شهرخودرو، در حالی از ناحیه زانو آسیب دید که برای کنترل توپ ارسالی از طرف میلاد سرلک استارت زده بود اما بدون برخورد با بازیکنی دیگر، روی زمین افتاد و دقایقی بعد با مهدی عبدی تعویض شد. نوع مصدومیت وی و واکنش عیسی در همان لحظات، شایعه پارگی رباط صلیبی را ایجاد کرد.

باشگاه پرسپولیس به هدف ایجاد انگیزه و امیدواری برای بازگشتی قدرتمند به وسیله عیسی آل کثیر پوستری در این رابطه منتشر کرد. باشگاه پرسپولیس برای عیسی آل کثیر آرزوی سلامتی کرد. آل کثیر که در ملاقات برابر پدیده مشهد کوشش زیادی داشت تا نام خود را به عنوان گلزن بازی مطرح کند، دو موقعیت ایده آل را هم از کف داد اما در ادامه بازی با بدشانسی بزرگی روبرو شد و با توجه به مصدومیت از زمین خارج شد.

او بعد از انجام دو ام آر آی با خبر مربوط به پارگی رباط صلیبی روبرو شد تا فصل به این شکل برای او انتها یابد. اکنون باشگاه پرسپولیس برای انگیزه دادن به مهاجم جنوبی خود با انتشار پوستری و این جمله همه در کنارت هستیم و با قدرت برمی گردی برای آل کثیر آرزوی سلامتی نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "شوک به پرسپولیس؛ رباط صلیبی آل کثیر پاره شده، فصل برای مهاجم سرخپوشان به سرانجام رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک به پرسپولیس؛ رباط صلیبی آل کثیر پاره شده، فصل برای مهاجم سرخپوشان به سرانجام رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید