دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد

به گزارش وبلاگ سارا، علی کوچی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش اظهار کرد: اکنون دانشگاه تربت حیدریه 2 نشریه علمی پژوهشی به نام های راهبردهای توسعه روستایی و زراعت و فناوری زعفران به وسیله هیأت علمی دانشگاه منتشر می نماید که این 2 فصلنامه به ترتیب از سال 94 و 92 فعالیت انتشاراتی خود را شروع و راه اندازی 2 نشریه دیگر به زبان انگلیسی در حوزه مهندسی مکانیک و مهندسی برق نیز در دستور کار است.

دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه گفت: بر اساس آخرین ارزیابی دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشریات علمی این دانشگاه پیروز به کسب بالاترین رتبه (الف) شدند.

وی توضیح داد: این ارزیابی مربوط به عملکرد علمی پژوهشی در چهار رده الف، ب، ج، د و بین نشریات علمی دانشگاه های کشور انجام شد.

کوچی با یادآوری بنیه علمی و سطح بالای تولیدات دانشگاه تربت حیدریه اضافه نمود: با در نظر گرفتن تعداد استادان، سرانه چاپ مقاله علمی، این دانشگاه معادل و همتراز دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از دانشگاه های معتبر و مرجع است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه اضافه نمود: این یک ادعای شخصی نیست بلکه به وسیله پایگاه علمی اسکوپرس به عنوان یک مرکز معتبر بین المللی عنوان شده که معیارهای بسیار سختگیرانه علمی داشته و خروجی آن تأیید کیفیت بالای تولیدات علمی - پژوهشی دانشگاه تربت حیدریه است.

به گفته وی تعداد مقالات علمی معتبر دانشگاه تربت حیدریه و مورد تأیید این نهاد بین المللی پارسال 119 مورد و ظرف چهار ماه نخست سال جاری 28 مقاله بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه تربت حیدریه 85 مقاله علمی بین المللی منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید