خبرنگاران مصوبات ستاد کرونای لرستان تا خاتمه محدودیت ها لازم الاجرا است

به گزارش وبلاگ سارا، خرم آباد - خبرنگاران - استاندار لرستان گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط قرمز این استان، تمامی مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا تا انتها روز جمعه 30 آبان ماه جاری لازم الاجرا است.

خبرنگاران مصوبات ستاد کرونای لرستان تا خاتمه محدودیت ها لازم الاجرا است

سید موسی خادمی روز جمعه به رسانه ها اظهار داشت: با تصمیم ستاد استانی مدیریت کرونا محدودیت ها از شنبه 24 آبان ماه تا خاتمه هفته تمدید شد.

وی گفت: روال کار بانک های سطح استان از شنبه 24 آبان ماه به حالت عادی و با رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی باز می گردد.

وی ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی با در نظر دریافت شرایط، می توانند تا سقف 50 درصد با دورکاری کارکنان خود موافقت کنند.

وی اضافه کرد: ورود ارباب رجوع به ادارات ممنوع است و مراجعه کنندگان همچنان باید از طریق تلفن، سامانه و غیر حضوری پیگیر امورات خود باشند.

استاندار لرستان اضافه کرد: مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا تا خاتمه روز جمعه 30 آبان ماه جاری لازم الاجراست.

خادمی گفت: همچنین فعالیت مغازه ها و پاساژها در خرم آباد و بروجرد با تصمیم ستاد مدیریت کرونا از ساعت 18 به بعد تعطیل خواهد بود.

47 هزار و 540 لرستانی تا 19 آبان به کرونا مبتلا شده که از این تعداد 944 نفر جان باخته اند و شرایط این استان از نظر شیوع ویروس قرمز است.

پنج شهرستان دلفان، الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در شرایط فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار و ادارات همچنان برقرار است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مصوبات ستاد کرونای لرستان تا خاتمه محدودیت ها لازم الاجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصوبات ستاد کرونای لرستان تا خاتمه محدودیت ها لازم الاجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید