خبرنگاران شروع طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در تربت حیدریه

به گزارش وبلاگ سارا، تربت حیدریه- خبرنگاران- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه از شروع اجرای طرح پرداخت کرایه تاکسی های در این شهرستان با یاری گوشی تلفن همراه یا پرداخت الکترونیکی اطلاع داد.

خبرنگاران شروع طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در تربت حیدریه

محسن قندهاری عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار وبلاگ سارا افزود: این طرح در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا با اعمال فاصله گذاری فیزیکی و پرهیز از رد و بدل شدن پول نقد اجرا شده است.

وی برخورداری شهروندان تربتی را از امکان پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی نیازمند نصب یک برنامه کاربردی با نام تاپ ذکر و بیان نمود: نصب این نرم افزار در گوشیهای تلفن همراه شهروندان کاملا رایگان است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه ادامه داد: در چارچوب اجرای طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی تا به امروز مدارک 100 راننده دریافت شده است.

وی گفت: تعدادی از رانندگان تاکسی به منظور مشارکت در اجرای این طرح تا به امروز نرم افزار تاپ را دریافت و ابزار لازم را بر پشت جایگاه خودروهای خود نصب نموده اند.

750 دستگاه تاکسی در شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه فعالیت دارند. این تعداد تاکسی به میزان دو برابر بیشتر از استاندارد لازم در این حوزه است.

طبق استاندارد موجود باید به ازای هر 100 هزار نفر جمعیت 325 دستگاه تاکسی فعال باشد.

مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در فاصله 150 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شروع طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در تربت حیدریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع طرح پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در تربت حیدریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید