جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو در کردستان برگزار گردید

به گزارش وبلاگ سارا، جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو با دستور کار آنالیز مسائل نهادهای فعال طرح تکاپو و ارائه راه چاره جهت توسعه فعالیت در رسته فناوری ارتباطات به ریاست مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان برگزار گردید.

جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو در کردستان برگزار گردید

بهگزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی با اشاره به اینکه طرح تکاپو یکی از طرح های خوب دولت در کردستاناست، گفت: 19 نهاد در سطح استان وجود دارد که در حوزه های فناوری ارتباطات،باغداری، گردشگری، صنایع دستی و... مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار، گسترش حوزه فعالیت و توسعه اشتغالاز اهداف طرح تکاپو است، اظهارکرد: این نهادها در سطح استان برای 1000 نفراشتغال پایدار بوجود آورده است.

صلواتی هدف از تشکیل این جلسه را تسهیل در فرایند انجام امور تعدادی از طرح هایتکاپو که با دستگاه های اجرایی مشکل دارند بیان و اظهار امیدواری کرد:نهادسازی در استان کردستان که از استانهای پیشرو است توسعه پیدا کند.

مدیرکلتعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: با توجه به این نهاد سازی و فرایند شکلگیری، مسئولین عالی دولت در استان عزمشان را بر تسهیلگری در انجام امور این نهادهاجزم نموده اند تا این نهادها در کردستان توسعه پیدا کند.

صلواتیاظهار کرد: به زودی شاهد ایجاد خانه خلاق صنایع دستی در کردستان خواهیم بود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA

منبع: خبرگزاری آریا

به "جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو در کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه کمیته نظارت و ارزیابی طرح تکاپو در کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید