توجه ویژه به جهاددانشگاهی در برنامه توسعه هفتم و بودجه 1402

به گزارش وبلاگ سارا به نقل از جهاددانشگاهی، دکتر اقبال شاکری خود را از نیروهای اولیه جهاددانشگاهی دانست و گفت: به توانمندی جهاددانشگاهی در حوزه های مورد احتیاج کشور به ویژه حوزه فناوری و فعالیت آن در راستای رفع کردن این احتیاجها اعتقاد بسیار راسخی دارم.

توجه ویژه به جهاددانشگاهی در برنامه توسعه هفتم و بودجه 1402

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشاهده کارهای جهاددانشگاهی در چند بخش مالی اظهار کرد: با مشاهده این کارها و دستاوردها متوجه شدم این نهاد قابلیت های بسیار گسترده ای دارد و مسولان اعم از دستگاه های اجرایی و نهادهای سیاست گذار مانند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم و سازمان برنامه وبودجه باید از این نهاد ارزشمند دانشگاهی و فناورانه حمایت نمایند.

شاکری با تاکید بر این که هر جا از این نهاد حمایت شده توانسته است نیازها را رفع کند، گفت: تنها نگرانی من تعلل دستگاه های اجرایی است که قرار است این خدمات به آن ها ارایه گردد. این موضوع قدری آزار دهنده است.

نماینده مردم تهران در مجلس توضیح داد: بنا داریم در مجلس شورای اسلامی با ارتباطات وجلسات با نهادهای مخاطب و مصرف نماینده این تولیدات، تولیدات جهاددانشگاهی را به مرحله استفاده برسانیم.

وی اعلام کرد: در مجلس در بودجه 1402 و برنامه توسعه هفتم جایی را برای جهاددانشگاهی در نظر خواهیم گرفت و یاری میکنیم تا این نهاد در عرصه قانون گذاری و به ویژه بودجه ای و توسعه ای کشور دیده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "توجه ویژه به جهاددانشگاهی در برنامه توسعه هفتم و بودجه 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه ویژه به جهاددانشگاهی در برنامه توسعه هفتم و بودجه 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید