افشای اطلاعات نو گوشی مالی آنر X8 4G

به گزارش وبلاگ سارا، پیش از این بعضی از مشخصات گوشی Honor X8 4G را در گزارش های قبلی منتشر نموده بودیم. اکنون اطلاعات جدیدی از این گوشی مقرون به صرف به دست ما رسیده است.

افشای اطلاعات نو گوشی مالی آنر X8 4G

به گزارش وبلاگ سارا، پس از عرضه سری پرچمداران Honor Magic 4، این شرکت کاملا آماده است تا یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه قیمت را به بازار عرضه کند. این دستگاه Honor X8 4G نام دارد و اکنون گواهی Geekbench را دریافت نموده است. این گواهینامه جزئیات کلیدی دستگاه از جمله مشخصات پردازنده آن را تایید می نماید.

گوشی Honor X8 4G دارای شماره مدل TFY-LX3 است و در بخش تک هسته ای 378 امتیاز و در بخش چند هسته ای 1473 امتیاز را به دست آورده است. این دستگاه از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 همراه با پردازنده گرافیکی Adreno 610 پشتیبانی می نماید. این پردازنده دارای فرکانس پایه 1.90 گیگاهرتز است و با 6 گیگابایت رم جفت می گردد. از نظر نرم افزاری، این گوشی روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می گردد.

پیش از این، شایعه شده بود که این گوشی هوشمند دارای سه شماره مدل TFY-LX2، TFY-LX1 و TFY-LX3 است. جالب اینجاست که گفته می گردد این گوشی دارای اپلیکیشن ها و خدمات گوگل خواهد بود. طبق مشخصات منتشر شده، این دستگاه با باتری 4000 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می نماید. این گوشی بعلاوه دارای بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی از وای فای خواهد بود.

به غیر از این مشخصات، انتظار می رود Honor X8 4G با صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPS LCD با وضوح +FHD عرضه گردد. این گوشی دارای یک سیستم دوربین چهارگانه خواهد بود. این دوربین ها شامل لنز 64 مگاپیکسلی، لنز 5 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی می گردد. در پنل جلویی نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. فاش شده است که یکی از نسخه های این مدل دارای رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است، ولی از اسلات کارت microSD پشتیبانی نمی نماید. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت در کنار قاب نیز خواهد بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای اطلاعات نو گوشی مالی آنر X8 4G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای اطلاعات نو گوشی مالی آنر X8 4G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید