اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور

به گزارش وبلاگ سارا، تفاهم نامه مشترک دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام پزشکی کشور برای ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور منعقد شد.

اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور

به گزارش وبلاگ سارا، سید امیرپاشا طبائیان، معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از انعقاد تفاهم نامه ای جهت ارتقای سطح آموزش پزشکی در کشور اطلاع داد و گفت: معاونت آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی تهران بزرگ به منظور توسعه فعالیت های آموزشی و بعلاوه استفاده از دانش و تجربیات اساتید دانشگاه های علوم پزشکی استان تهران اقدام به عقد تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی تهران نموده است.

وی ادامه داد: از همین رو دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان پیش قدم در امور آموزشی موافقت خود را در این زمینه خاطرنشان کرد و در تاریخ 22 آذر ماه این تفاهم نامه به امضا رسید. از مهم ترین مفاد این تفاهم نامه می توان به برگزاری سمینارها، وبینارها و کارگاه های تخصصی با کسب امتیاز بازآموزی و ارائه گواهینامه های مشترک معتبر اشاره نمود. از دیگر مفاد مهم دیگر این تفاهم نامه می توان از آموزش همگانی و آموزش جامعه با استفاده از تمام منابع موجود نام برد و نظام پزشکی تهران و دانشگاه موظف شدند در این زمینه از هیچ کوششی دریغ ننمایند.

طبائیان ادامه داد: نظام پزشکی تهران بزرگ می تواند در صدور گواهینامه هایی که احتیاج دانشجویان و فارغ التحصیلان علوم پزشکی است، پیش قدم باشد، از طرفی می توان کارگاه های تخصصی مورد احتیاج در حوزه علوم پزشکی را برگزار و گواهینامه صادر کرد که اخذ این گواهینامه ها می تواند در آینده شغلی فارغ التحصیلان علوم پزشکی بسیار اثربخش باشد و با پای کار آمدن نظام پزشکی تهران صدور گواهینامه برای دوره هایی که برگزار خواهد شد، تسهیل می گردد.

معاون آموزشی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ بیان نمود: در اولین قدم یک وبینار مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار خواهد شد و نظام پزشکی تهران مرجع صدور گواهینامه خواهد بود، باید توجه داشت که فارغ التحصیلان علوم پزشکی به امتیازهای بازآموزی برای راه اندازی مطب احتیاج دارند، بعلاوه شرکت در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها در ارتقای سطح هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و آموزش تکمیلی پزشکان کاربرد خواهد داشت.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، طبائیان یادآوری کرد: به طور کلی تفاهم نامه منعقد شده در ارتقای آموزش پزشکی جامعه علوم پزشکی سراسر کشور نقش خواهد داشت؛ چرا که دانشجویان، اساتید و فارغ التحصیلان علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در وبینارها، سمینارها و کارگاه ها شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات ارتقای سطح آموزش پزشکی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید