سریال و پخش خانگی

سونی از کیت خانگی موشن کپچر رونمایی کرد؛ مناسب برای متاورس و وی تیوبرها

شرکت های دخیل در دنیای گیمینگ همیشه کوشش بسیار زیادی برای درگیر شدن بیشتر کاربران با بازی انجام می دهند. از این رو است که ابداعات زیادی در این زمینه انجام می دهند. واقعیت مجازی یکی از برترین مثال ها در این زمینه است. به نوعی می توان گفت که شما با استفاده...

16 آذر 1401

ماجرای عجیب از مرد هزار حنجره ایران؛ به خاطر پرسپولیس دعوا و با دوستان استقلالی اش قطع رابطه می کرد!

تهران (پانا) - منوچهر اسماعیلی دوبلور هنرمند، پیشکسوت و معروف به مرد هزار صدای دوبله ایران درگذشت.

2 شهریور 1401

ماجراهای تمام نشدنی بامزی و شلمان ، قوی ترین خرس جهان 4 فرزند داشت!

بچه ها دهه شصت کارتون بامزی قوی ترین خرس جهان را به یاد دارند. این خرس مهربان دوستانی از دل جنگل داشت و با مادربزرگش زندگی می کرد.

29 مرداد 1401

چرا فیلم های نو پلتفرم های پخش آنلاین مدام رکورد تعداد بینندگان را می شکنند؟

معمولا نمی توان به سادگی به اطلاعات حساس پلتفرم های پخش آنلاین همانند تعداد بینندگان آثار نمایش داده شده دست پیدا کرد اما با همه این ها به نظر می رسد به تازگی فیلم های تازه پلتفرم های پخش توانسته اند رکوردهای بی نظیری را ثبت نمایند.

9 مرداد 1401

استایل گروه BTS؛ چگونه به سبک گروه بی تی اس لباس بپوشیم؟

گروه BTS، یک گروه تشکیل شده از 7 پسر از کشور کره جنوبی است. این گروه بعد از نزدیک به 10 سال، همچنان در صنعت موسیقی جهان مطرح هستند و حرفی برای گفتن دارند. گروه بی تی اس که با آهنگ های مجذوب نماینده و پرجنب وجوش به صدر جدول و بیلبوردهای موسیقی صعود نموده، به...

31 تیر 1401

درخشش زامبی های کره ای در نتفلیکس

سریال کره ای همه ما مرده ایم از زمان پخشش در جمعه گذشته، در صدر فهرست پربیننده ترین برنامه های نتفلیکس در بیش از 25 کشور قرار گرفته است.

26 تیر 1401

نصب کاشی ماندگار بر سر در خانه عباس کیارستمی

هفتمین کاشی ماندگار، بر سردر خانه استاد سینمای ایران و دنیا عباس کیارستمی نصب شد. بعلاوه هشتمین، نهمین، دهمین و یازدهمین کاشی ماندگار نیز به ترتیب بر سردر خانه سیروس ابراهیم زاده، هادی سیف، منوچهر طریقی و مرحوم ابراهیم یونسی نصب شدند.

28 بهمن 1400

انصاریان آخرین کات را داد

سال بد تمامی ندارد. سالی که دیگر حتی امید به تقویم نداریم که 29 اسفند را نشان مان دهد و بگوید تمام شد. نقطه سرانجام تقویمی برای کرونا نیست و هر روز و هر لحظه باید دید که عزیزانمان آنها که از نزدیک می شناسیم یا آنها که خاطره ساز ما هستند در بستر بیماری افتاده...

9 دی 1400

خواننده هایی که بازیگری را به باد دادند! ، خدایا زودتر کنسرت ها رو برگردان !

خبرنگاران: سال ها پیش پرده های سینمای ما را خسرو شکیبایی ها و جمشید هاشم پورها فتح نموده بودند اما حالا امیر مقاره ها و فرزاد فرزین ها جولان می دهند.

15 آذر 1400

عزت الله انتظامی باران کوثری را با خاک یکسان کرد !

خبرنگاران : صحبت های بسیار متفاوت باران کوثری بازیگر زن مشهور سینما درباره فحاشی مرحوم عزت الله انتظامی را در این ویدیو ببینید.

14 مهر 1400

حضور آیدا ماهیانی در اولین سریال تینا پاکروان

آیدا ماهیانی در خاتون، اولین سریال تینا پاکروان در نقش باربارا کُوالسکا به ایفای نقش می پردازد..

22 مرداد 1400

انتشار فراخوان سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران

تهران (پانا) - سومین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران، 24 آذرماه 1400 در تهران برگزار می گردد.

5 مرداد 1400

جنایت به سبک برکینگ بد

پسر 19 ساله پس از تماشای سریال برکینگ بد به تقلید از آن، بدن یک فروشنده مواد مخدر را در مخزن پلاستیکی قرار داد و با چاقو آن را تکه تکه کرد. او قصد داشت جسد را در اسید حل نماید که به وسیله پلیس دستگیر شد. جلسه محاکمه او در حالی اواخر هفته قبل برگزار گردید که...

22 تیر 1400

صبر کن تا عشق ادامه دهد

مهوش وقاری، همسر زنده یاد محسن قاضی مرادی نامش در تاریخ وفادارها ثبت شد. آیندگان زمانی که به نام و تصویر او برسند، مکث خواهندکرد و خواهندخواند او سال های زیادی در کنار همسر بیمارش ماند و از او مراقبت کرد.

6 خرداد 1400

خوب، بد، جلف: رادیواکتیو، قسمت دوازدهم؛ بازگشت به نقطه اول

خبرنگارانـ قسمت دوازدهم سریال خوب، بد، جلف: رادیواکتیو به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن چگینی و نویسندگی پیمان قاسم خانی روز آدینه 27 فروردین 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

22 اردیبهشت 1400

پخش انیمیشن محمد امین برای مخاطبان شبکه سحر در شبه قاره هند

خبرگزاری خبرنگاران- زندگی پیامبر اکرم (ص) در قالب انیمیشنی تحت عنوان محمد امین از کانال اردوی شبکه سحر پخش خواهد شد.

16 فروردین 1400

برزو نیک نژاد: فیل هوا نکردیم! ، در دودکش با کرونا شوخی نمی کنیم

برزو نیک نژاد کارگردانی سریال هایی چون دردسرهای بزرگ، پنچری، دودکش و ساخت ایران را بر عهده داشته است. آخرین سریال او باخانمان، در فضایی کمدی و مفرح شامگاه گذشته به سرانجام رسید تا پرونده ای جدید در کارنامه هنری اش ثبت گردد.

18 اسفند 1399

مسعود با خانمان ساده لوح نیست

این شب ها مجموعه تلویزیونی باخانمان به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی زینب تقوایی، به عنوان سریال شبانگاهی شبکه سه سیما روی آنتن است. حسام محمودی، بازیگر نقش اصلی این مجموعه تلویزیونی یعنی مسعود خاکپور است.

17 اسفند 1399

بیوگرافی سیروان خسروی، خواننده و آهنگساز پیروز ایرانی

سیروان خسروی متولد 4 مرداد 1361 در تهران آهنگساز، تنظیم کننده و خواننده پیروز ایرانی است. او برادر بزرگتر زانیار خسروی دیگر خواننده پاپ بوده و موسیقی را با شاگردی نزد کاوه یغمایی شروع کرد. سیروان هم اکنون یکی از پرطرفدارترین خوانندگان سبک پاپ...

4 اسفند 1399

آقازاده قسمت بیست و هشتم؛شلیک کن رفیق...

بیست و هشتمین قسمت از سریال آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی، طراحی و نویسندگی حامد عنقا، آدینه 12 دی ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

21 بهمن 1399
تعداد: (25)