راهنمای سفر

مقبرهٔ باباقاسم اصفهانی با معماری ایلخانی

مقبره باباقاسم اصفهانی که در محله سبزه میدان و در جوار میدان عتیق قرار گرفته است با معماری ایلخانی و کاشی های معرقش، یکی از زیباترین آرامگاه هاست.

19 فروردین 1403

یک خبرنگارانیی برنده مسابقه سفرنامه نویسی شد!

جشنواره ملی گردشگری حلال، سومین دوره خود را پشت سر گذاشته؛ بسیار راضی کننده است وقتی نفر اول سفرنامه نویسی، یکی از اعضای خبرنگاران باشد: خانم نیوشا امینیان.

21 شهریور 1401

گوگل لنز چیست؟ آموزش استفاده

خود گوگل در معرفی این سرویس می گوید: Search what you see. در واقع شما با گوگل لنز می توانید درباره هر آنچه اطرافتان هست اطلاعات بگیرید. یک دستیار تمام عیار که در زندگی روزمره به کمکتان می آید. خلاصه اینکه اگر تابحال از این سرویس استفاده نکردید، آب دستتان هست زمین...

14 مرداد 1401

خیابان لارامبلا ، قلب تپنده بارسلونا

خیابان لارامبلا بارسلونا اسپانیادر این مقاله، می خواهیم شما را با قلب تپنده اسپانیا یعنی خیابان لارامبلا بارسلونا، آشنا کنیم.

8 خرداد 1401

راهنمای سفر به پکن

راهنمای مسافرتی به پکن | Travel Guide To Beijingپکن، مرکز کشور پهناور چین و یکی از پرجمعیت ترین شهرها این کشور به شمار می رود. این شهر همچنان آثار و بناهای تاریخی 5000 ساله ای را از گذشتگان در خود نگه داشته است و از همین رو سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی به این شهر...

16 اردیبهشت 1401

کاروانسرای شیخ علیخان، منزلگاه پادشاهان صفوی

کاروان سراها مکان هایی امن بودند با بناهایی زیبا که خوابی آسوده و غذایی گرم برای مسافران مهیا می کردند.کاروانسرای شیخ علیخان یکی از کاروان سراهای اصفهان، مرکز ایران در دوران صفوی و مکان اتراق گروه های سیاسی بوده است.

5 اسفند 1400