گیفت کارت مقرون به صرفه با تحویل فوری

به گزارش وبلاگ سارا، امروزه کارهای الکترونیکی و اینترنتی به اولویت اصلی مردم سراسر دنیا تبدیل شده است و افراد می توانند با خرید گیفت کارت در زمان، هزینه ها و انرژی خود نهایت صرفه جویی را داشته باشند و به کالاها و خدمات مورد نظر خود در سریع ترین زمان دسترسی داشته باشند.

گیفت کارت مقرون به صرفه با تحویل فوری

گیفت کارت ها نوعی از کارت های هدیه هستند که دارای اعتباری مجازی و غیر نقدی هستند که قابلیت انتقال به حساب و اشخاص دیگر را ندارد.

این کارت ها می تواند هدیه بسیار خوبی برای افرادی همانند دانش آموزان، دانشجویان، گیمرها، نتورکرها، دوستان و آشنایان باشد چرا که می تواند سلیقه همه آنان را راضی کند.

مهمترین نکات خرید گیفت کارت

با توجه به محبوبیت بالای گیفت کارت ها در سراسر دنیا ممکن است افراد سودجو قصد سواستفاده و کسب عایدی را از این حوزه داشته باشند.

برای خرید گیفت کارت باید به نکاتی همانند سایت و فروشگاه عرضه نماینده گیفت کارت، موارد امنیتی، نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، ناحیه و ریجن استفاده از کارت، نوع ارز موجود در کارت و قیمت آن، کارمزدها و مالیات گیفت کارت ها و تاریخ انقضای گیفت کارت توجه داشته باشند.

انواع گیفت کارت های رایج

امروزه تقریباً تمامی شرکت ها، بانک ها، ارگان ها و سازمان های معتبر و شناخته شده مانند فیسبوک، آمازون، ای بی و ... برای رفاه بیشتر کاربران خود اقدام به فراوری و عرضه انواع گیفت کارت ها نموده اند که هر کدام دارای کاربردها و قابلیت های منحصر به فردی هستند.

امروزه افراد می توانند به ده ها و صدها گیفت کارت مختلفی دسترسی داشته باشند که مهم ترین و محبوب ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

· گیفت کارت اپل که از طریق شرکت اپل عرضه شده و کاربران می توانند با شارژ کردن حساب کاربری خود به برنامه های مختلف ios دسترسی داشته باشند.

· گیفت کارت ریزر گلد که از طریق کمپانی Razer برای گیمرها عرضه شده است.

· گیفت کارت پلی استیشن از طریق کمپانی معروف سونی عرضه شده و کاربر می تواند حساب کاربری خود در شبکه PlayStation Network را شارژ کند.

· گیفت کارت گوگل پلی که محصول کمپانی مشهور و معروف گوگل است و کاربر می تواند از Google Play Market خریدهای خود را انجام دهد.

· گیفت کارت استیم که از طریق VALVE عرضه شده و به کاربر اجازه عضویت در شبکه استیم را می دهد.

· گیفت کارت ایکس باکس از شرکت عظیم مایکروسافت که محبوبیت بالایی در بین گیمرها دارد.

خرید سریع گیفت کارت

محبوبیت زیاد و صندلی ویژه گیفت کارت ها در دنیای امروز باعث شده است که سایت ها و فروشگاه های متعددی در سراسر کشور در زمینه خرید و فروش این کارت ها فعالیت داشته باشند و خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه نمایند.

سایت فروشگاهی گیفت کارت (Giftcard.ir) به اسم یکی از با سابقه ترین، معتبرترین و پربازدیدترین سایت های فروش گیفت کارت شناخته می گردد که محصولات متنوع و متعددی را به کاربران با برترین قیمت ها عرضه می نماید.

این سایت بیش از یک دهه سابقه فعالیت دارد و با داشتن پشتیبانی 24 ساعته و شبانه روزی می تواند به کاربران اطمینان دهد که یک خرید مطمئن و تضمینی خواهند داشت.

سایت گیفت کارت بعلاوه دارای درگاه های بانکی و SSl مطمئنی است و با تحویل فوری امید دارد که رضایت حداکثر کاربران را جلب کند.

منبع: همگردی

به "گیفت کارت مقرون به صرفه با تحویل فوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیفت کارت مقرون به صرفه با تحویل فوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید