پخش فیلم های کمدی کشورهای مختلف از تلویزیون

به گزارش وبلاگ سارا، شبکه نمایش به مناسبت عید فطر فیلم های کمدی کشورهای مختلف را تحت عنوان عیدانه شبکه نمایش پخش می نماید.

پخش فیلم های کمدی کشورهای مختلف از تلویزیون

به گزارش وبلاگ سارا، شبکه نمایش هفته پیش رو و به مناسبت عید سعید فطر، فیلم های زیر را به روی آنتن می برد:

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی که از شبکه نمایش از شنبه 10 تا 16 اردیبهشت ماه پخش خواهند شد به توضیح زیر است: شوق هنگام (در روز ملی خلیج فارس) ، وانتافه، همسر ، ماموریت، باجناق ها ، حورا و سیب و سلما نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم هاست: سوپ ویژه، من پدر خوبی هستم، بهارات، ایپ من: استاد کنگ فو ، سفر در زمان، وابسته و جاستین.

ساعت 21:

در فیلم های ساعت 21 این هفته، فیلم های کمدی از کشورهای مختلف تحت عنوان عیدانه شبکه نمایش پخش می شوند که شامل این فیلم ها هستند: ماجراهای اسپیرو و فانتازیو، خوب، بد، جلف، باغ وحش مخفی ، عشق و هیولاها، جیب برها به بهشت نمی فرایند، قوچ و زن بدلی.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش این هفته شامل دو فیلم تازه برای پخش در تعطیلات عید سعید فطر است. نام فیلم های این ساعت در شبکه نمایش به این توضیح است: شنبه فیلم تیم امنیت، یکشنبه فیلم تازه مادربزرگ، اوه(Oh! My Gran) محصول سال 2020 کره جنوبی، این فیلم داستان زندگی دو وون است که با مادر خود اوه، که دچار آلزایمر است و دختر کوچکش زندگی می نماید. بعد از حادثه ای که برای دختر کوچکش اتفاق می افتد او باید به یاری مادر آلزایمری اش سعی در کشف راز این اتفاق کند. دوشنبه فیلم ایتالیایی و تازه گام بزرگ(The Big Step) محصول سال 2019 پخش خواهد شد. ماریو که در رم زندگی می نماید بعد از تماسی تلفنی متوجه می گردد برادری ناتنی با نام داریو دارد. داریو در شهر کوچک محل زندگی خود به مشکل خورده است و ماریو باید برای یاری به برادر خود راهی گردد. سه شنبه فیلم بتمن شروع می نماید ساخته کریستوفر نولان پخش می گردد، چهارشنبه فیلم تونل، پنجشنبه فیلم الماس خونین و آدینه شب نیز فیلم انولا هولمز پخش خواهد شد.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: هاتاری ، هالو سر بزنگاه ، مغز متفکر، خشم اژدها ، دکتر دولیتل و شالاکو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پخش فیلم های کمدی کشورهای مختلف از تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فیلم های کمدی کشورهای مختلف از تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید