فرماندار مینه سوتا: برای کنترل اوضاع تمام تماس های تلفنی مردم رصد می شوند

به گزارش وبلاگ سارا، فرماندار مینه سوتا از یاری های اطلاعاتی ارتش آمریکا و رصد مکالمات تلفنی شهروندان برای کنترل اوضاع به هم ریخته در این شهر اطلاع داد.

فرماندار مینه سوتا: برای کنترل اوضاع تمام تماس های تلفنی مردم رصد می شوند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ سارا، فرماندار ایالت مینه سوتا از ایالت های پر هرج و مرج آمریکا در روزهای گذشته از شنود تماس های مردم در این ایالت برای کنترل اوضاع در هم ریخته آن اطلاع داد.

فرماندار مینه سوتا در این زمینه گفت که پشتیبانی های اطلاعاتی از سوی ارتش آمریکا فراهم می گردد و تماس های شهروندان همگی رصد می شوند.

شهردار مینه سوتا نیز مدعی شده که بعضی عوامل از بیرون این شهر در تحریک شهروندان مینه سوتا شمارکت دارند.

شهرها و ایالتهای مختلف آمریکا کماکان در اعتراض به قتل یک سیاه پوست در این کشور صحنه درگیری مردم با نیروهای امنیتی است و در بعضی شهرها شرایط اضطراری اعلام شده است.

در پورتلند، عظیم ترین شهر ایالت اورگان صدای تیراندازی شنیده می گردد و ساختمان دادگستری این شهر از سوی معترضان به آتش کشیده شد. این در حالی است که بعضی دیگر از کنترل مجدد این ساختمان از سوی نیروهای پلیس خبر می دهند. مردم معترض در این شهر بعضی فروشگاه های شرکت اپل را نیز غارت کردند.

در اوکلند از شهرهای عظیم ایالت کالیفرنیا نیز اوضاع خارج از کنترل گزارش شده و اخبار از غارت مراکز تجاری حکایت دارد. (جزئیات بیشتر)

دادستان کل آمریکا نیز با جرم خواندن مشارکت شهروندان ایالت های مختلف ایالات متحده در تجمعات اعتراضی تظاهرات شب های اخیر را به گروه های تندرو نسبت داد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فرماندار مینه سوتا: برای کنترل اوضاع تمام تماس های تلفنی مردم رصد می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار مینه سوتا: برای کنترل اوضاع تمام تماس های تلفنی مردم رصد می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید