فرماندارجدید میاندورود باید برطرف مشکل کمبودآب آشامیدنی وکشاورزی مردم این منطقه را دراولویت کاری خود قراردهد

به گزارش وبلاگ سارا، خبرگزاری خبرنگاران- سیدمحمود حسینی پور، توسعه تجاری مالی را از برنامه های دولت سیزدهم برشمرد و بر اهتمام فرمانداران در این راستا و اشتغال جوانان تاکید نمود .

فرماندارجدید میاندورود باید برطرف مشکل کمبودآب آشامیدنی وکشاورزی مردم این منطقه را دراولویت کاری خود قراردهد

به گزارش خبرنگاروبلاگ سارادفترمازندران درشهرستان ساری،سیدمحمود حسینی پور در آیین معارفه سرپرست تازه فرمانداری میاندورود، اضافه کرد: برای توسعه فرودگاه ساری که در انتهای جهت شهرستان میاندورود واقع شده است، سال جاری اعتبار خوبی در نظر گرفته شده است که به مرور عملیاتی و اجرا می گردد.

وی با اشاره به ظرفیت های شهرستان میاندورود به ویژه در بخش کشاورزی، گفت: یکی از راه های توسعه مناسبات راه اندازی خط پروازی با کشورهای اوراسیا به منظور صادرات و واردات کالا و محصولات کشاورزی است و در صورت تحقق این مهم میاندورود به عنوان قطب تجارت کشور معرفی می گردد.

نماینده عالی دولت در مازندران از گردشگری به عنوان دیگر ظرفیت های شهرستان میاندورد برای توسعه نام برد و گفت: می توان با ایجاد زیرساخت های مناسب گردشگری، علاوه بر معرفی این شهرستان به عنوان مقصد گردشگری، زمینه رشد و توسعه بیش از پیش این منطقه را نیز فراهم کرد.

استاندار مازندران سیاست و رویکرد دولت سیزدهم را توسعه مناسبات و ارتباطات با کشورهای مختلف ازجمله منطقه اوراسیا عنوان نمود و گفت که برای تحقق این مهم از تمام امکانات و ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده می گردد.

حسینی پور با اشاره به مشکل کمبود آب کشاورزی و آشامیدنی مردم میاندورود، اضافه کرد: فرماندار تازه میاندورود باید برطرف مشکل کمبود آب آشامیدنی و کشاورزی مردم این منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهد و از تمام ظرفیت ها برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده کند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه و برطرف مشکل بیکاری را از دیگر اولویت های کاری فرماندار تازه میاندورود دانست و گفت: فرماندار باید مهمترین اقدامات خود را به استانداری و حتی مردم منطقه گزارش دهد و مردم نیز ناظر بر عملکرد وی باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "فرماندارجدید میاندورود باید برطرف مشکل کمبودآب آشامیدنی وکشاورزی مردم این منطقه را دراولویت کاری خود قراردهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندارجدید میاندورود باید برطرف مشکل کمبودآب آشامیدنی وکشاورزی مردم این منطقه را دراولویت کاری خود قراردهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید