برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ سارا، اطمینان و رفاه در سفرهای هوایی

با خبرنگاران همراه باشید تا به ادامه مطلب برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا بپردازیم.

برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت دوم)

Zealand برترین پروازهای مالی ویژه

نیوزیلند ایرلاین برای سومین سال متوالی، این جایگاه را نیز به خود اختصاص داده است. چرا که خود شرکت طراحی بسیار مناسب و کارامدی برای جایگاه های این نوع پروازهایش اجرا کرده است. از نظر آقای توماس، نیوزیلند ایرلاین به همه ثابت کرده است اگر خدمات و رسیدگی ها در سطح عالی باشد، میهمانان با رضایت کامل هزینه ها را پرداخت می نمایند.

Air New Zealand برترین پروازهای مالی

این عنوان نیز به خصوص به علت طراحی و ساخت کاناپه هوایی باز هم به نیوزیلند ایرلاین اختصاص پیدا می نماید. در بخش پروازهای مالی، نیوزیلند ایرلاین خدمات بسیار متنوعی ارائه می دهد . هر کس با هر بودجه ای می تواند امیدوار باشد سفر راحتی را با این خطوط هوایی سپری خواهد نمود. به عنوان مثال پدر و مادرها با پرداخت کمی هزینه بیشتر، می توانند از کاناپه هوایی که برای یک بزرگسال و دو کودک مناسب و راحت است، استفاده نمایند. وسایل تفریح و تفریحی حین پرواز این شرکت نیز بسیار چشمگیر و قابل تحسین هستند.

Virgin America| Kulula.com | Scoot | Norwegian برترین پروازهای کم هزینه

امروزه در هر حوزه ای، بیشترین رقابت بر سر پایین آوردن هزینه هاست و صنعت هواپیمایی نیز از این قاعده مستثنی نیست. سال جاری 4 شرکت برگزیده به نام های Virgin America , Kulula.com , Scoot , Norwegia داریم که در این زمینه بسیار خوب عمل کرده اند. این شرکت ها نوآوری و خلاقیت های جالب توجه و کارامدی در ارائه پروازهای مقرون به صرفه قیمت و در عین حال راحت از خود نشان داده اند. آقای توماس در این خصوص می گوید: این شرکت ها همواره هم پروازهای مقرون به صرفه قیمت ارائه نمی دهند. اما در انجام این کار، برترین ها را برای مسافرهای شان فراهم می نمایند . این شرکت ها برای افرادی که تا پیش از این توان پرداخت هزینه یک پرواز عادی را نیز نداشتند، پیشنهادهای هیجان انگیز و راحتی ارائه می دهند.

Qantas Airline برترین کیترینگ

شکم چرانی جزء لاینفک سفرهای هوایی است که مقام اول این عرصه به شرکت Qantas Airline تعلق دارد. غذاهای این شرکت نه تنها در قسمت درجه یک عالی و خوشمزه است، بلکه در بخش های دیگر نیز کیفیت خود را حفظ کرده است. رضایت 90 درصدی مسافران در نظرسنجی ها، موید این مطلب است. قبل از روز حرکت، می توان از میان 4 نوع غذا حتی برای پروازهای مالی، غذای موردنظر را به طور آنلاین به قسمت خدمات بخش کیترینگ سفارش داد. آقای توماس معتقد است که تعهد کانتاس ایرلاین برای سرو غذای عالی چه در پروازهای داخلی و چه خارجی، این شرکت را به یک شرکت پیشرو در این زمینه تبدیل کرده است.

Airline برترین خدمات تفریح حین پرواز

سنگاپور ایرلاین به جز پروازهای کاری در این زمینه نیز مقام نخست را به دست آورده است.این شرکت خصوصاً برای پروازهای مالی همواره در این زمینه پیشرو بوده است. تمام جایگاه های هواپیماهای این شرکت از دهه 1990 از جدیدترین و به روز ترین تفریح های دوره خود برخوردار بوده اند. سنگاپور ایرلاین سال جاری نیز رتبه اول خود را در این بخش حفظ کرده است.

Qantas Airlines برترین پروازهای داخلی

در روزگاری که پروازهای داخلی کمتر مورد توجه قرار می گیرد، خدمات شرکت کانتاس ایرلاین در این بخش، حتی با بخش پروازهای خارجی بعضی شرکت های دیگر رقابت می نماید. آقای توماس در این زمینه می گویند: شکی نیست که مسافرهای استرالیایی، لوس ترین مسافرها هستن!! آن ها حتی در پروازهای داخلی کوتاه هم یک وعده کامل غذایی دریافت می نمایند. این شرکت حتی برای پروازهای کاری داخلی اش نیز جایگاه های تخت خواب شوی بسیار راحتی در نظر گرفته است.

Virgin Australia | Virgin Atlantic برترین خدمه پرواز

برای دومین سال متوالی، این عنوان به شرکت Virgin Australia و شریک آن Virgin Atlantic اهدا شده است. آقای توماس در این راستا می گوید: خدمه پرواز این دو شرکت، با همه مسافرها در همه پروازها (از درجه یک گرفته تا مقرون به صرفه) طوری برخورد می نمایند که انگار آن ها مهمان های بسیار ویژه ای هستند. این رفتار باید برای تمام شرکت های هواپیمایی به یک الگوی رفتاری مناسب و برجسته تبدیل گردد.

Delta Airlines Etihad | Cathay Pacific Airways | Lufthansa برترین پروازهای طولانی مدت

بیشتر شرکت ها توجه ویژه ای به این بخش نشان می دهند. به همین علت سال جاری سه شرکت برگزیده با نام های Delta Airlines Etihad , Cathay Pacific Airways , Lufthansa برای این عنوان داریم. به گفته آقای توماس، هر یک از این شرکت ها خدمات و دستاوردهای برجسته ای در این زمینه داشته و موفقیت های قابل توجهی کسب کرده اند. این شرکت ها پروازهای طولانی مدت تبدیل به تجربه ای لوکس، اشرافی و راحت کرده اند.

منبع: الی گشت

به "برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و ایمن ترین خطوط هواپیمایی دنیا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید