شیائومی 12 اولترا ماه آینده در کنار سری 12S رونمایی می گردد

به گزارش وبلاگ سارا، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی میخواهد ماه آینده از گوشی های پرچم دار مورد انتظارش یعنی 12 اولترا و سری 12S به صورت همزمان رونمایی کند.

شیائومی 12 اولترا ماه آینده در کنار سری 12S رونمایی می گردد

چند وقت پیش بود که شیائومی بیان کرد می خواهد از گوشی پرچم دار مورد انتظار خود با نام 12 اولترا رونمایی کند. شرکت چینی زمان رونمایی از این گوشی را ماه بعد در نظر گرفته اما به نظر می رسد در آن مراسم قرار نیست فقط شاهد رونمایی از این گوشی باشیم و ظاهرا یک سری محصولات بالارده دیگر هم قرار است به 12 اولترا ملحق شوند.

طبق اطلاعاتی که از منابع چینی معتبر به دستمان رسیده، ظاهرا شیائومی 12 اولترا قرار است در کنار پرچم داران سری 12S به صورت همزمان رونمایی شوند. البته با اینکه سری 12S هم پرچم دار به حساب می آیند، اما با این حال در سال 2022، شیائومی 12 اولترا قرار است به عنوان اصلی ترین نماینده شرکت چینی، به نبرد علیه برترین های موجود نظیر آیفون 13 پرو مکس، گلکسی S22 اولترا و… برود.

متأسفانه در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی های سری 12S در اختیار نداریم اما طبق آخرین خبرها، ظاهرا شیائومی می خواهد دو مدل گوشی را از این سری رونمایی کند؛ 12S و 12S پرو. حال این دو گوشی در چه بخش یا بخش هایی با هم تفاوت خواهند داشت اصلا تعیین نیست.

یک مورد که شاید مهم هم باشد، همین تصویر بالا از شیائومی 12S است. نه تنها با این تصویر توانستیم از طراحی پنل پشتی این گوشی مطلع شویم بلکه متوجه شدیم دوربینی که قرار است در این محصول وظیفه عکاسی و فیلم برداری را برعهده بگیرد، در نتیجه همکاری شیائومی و لایکا فراوری خواهد شد که اتفاقا این همکاری هم قدمت زیادی ندارد و به چند ماه قبل بر می گردد.

گفته می گردد شیائومی می خواهد 12S پرو را به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 مجهز کند (خبرها در این رابطه متفاوت هستند). اگرچه این تراشه بسیار قدرتمند است، اما بعید به نظر می رسد شیائومی این گوشی را راهی بازارهای جهانی کند. هرچند در رابطه با 12 اولترا که گفته می گردد اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را به عنوان قلب تپنده در خود خواهد داشت، این موضوع صدق نمی کند و احتمالا باید در بازار جهانی شاهد فروش آن باشیم.

حال باید منتظر ماند و دید تا ماه آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با گوشی های پرچم دار مورد انتظار شیائومی منتشر می گردد، چون ممکن است یک سری از این اطلاعات درست نباشند.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی 12 اولترا ماه آینده در کنار سری 12S رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی 12 اولترا ماه آینده در کنار سری 12S رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید