دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد

به گزارش وبلاگ سارا، ملاقات فینال جام ولیعهد قطر بین تیم های الدحیل و السد امروز از ساعت 17:15 در استادیوم عبدالله بن خلیفه استادیوم خانگی الدحیل برگزار می گردد. السد برای رسیدن به ملاقات پایانی با یک گل از سد الریان گذشت و الدحیل نیز با نتیجه دو بر یک الغرافه را شکست داد. در همان ملاقاتی که علی کریمی یک بار به اشتباه دروازه تیم خودی را باز کرد و در ادامه با جبران اشتباه خود، یک گل نیز برای تیمش به ثمر رساند.

دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد

علی کریمی که در جابجایی تابستانی به القطر پیوست، عملکرد قابل توجهی در این تیم داشت و القطری که در قعر جدول حضور داشت با پیروزی های متوالی به رده سوم رسید. در ادامه کریمی در جابجایی زمستانی راهی الدحیل شد و به یکی از مهره های اصلی تیم صبری لموشی تبدیل شد و به همراه این تیم در رقابت های جام جهانی باشگاه ها حضور یافت. کریمی امید اول الدحیلی ها در میانه میدان است که تقابل او با سانتی کازورلا جالب توجه خواهد بود.

دو تیم الدحیل و السد تا به امروز در 9 فینال جام های مختلف قطر به مصاف هم رفته اند که سهم هر دو تیم 4 پیروزی بوده و یک ملاقات نیز به تساوی انجامید که الدحیل در ضربات پنالتی به رجحان دست پیدا کرد تا سهم یاران کریمی در این 9 فینال، کسب پنج عنوان قهرمانی باشد.

نکته جالب اینکه دو تیم در این 9 فینال گذشته، 19 بار پیروز به گلزنی شده اند البته الدحیل در دو فینال گذشته مقابل السد در جام های شیخ جاسم و جام حذفی، پیروز به باز کردن دروازه این تیم نشده است. حسن الهیدوس ستاره السد در تمامی 9 فینال گذشته حضور داشته و در این زمینه رکورددار است.

احمد یاسر مدافع الدحیل و هم تیمی علی کریمی، روز گذشته و پس از اعلام رسمی این باشگاه تعیین شد به کرونا مبتلا شده است و در این بازی غایب خواهد بود.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل علی کریمی و ژاوی در فینال جام ولیعهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید