خبرنگاران 34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

به گزارش وبلاگ سارا، قزوین - خبرنگاران - مدیر مخابرات منطقه قزوین گفت: با ارتقای فناوری ایستگاه های همراه اول در منطقه طارم، 34 روستای این منطقه به اینترنت با پهنای باند نسل سوم و چهارم دسترسی خواهند داشت.

خبرنگاران 34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می شوند

به گزارش وبلاگ سارا، محمدرضا نصرآبادی روز شنبه در ملاقات با حسنی بخشدار طارم، اضافه کرد: با اجرای 20 کیلومتر به جامانده، اجرای طرح فیبر نوری در این منطقه پهناور به خاتمه می رسد که در نوع خود بسیار مهم و زیرساختی برای منطقه است.

نصرآبادی با اشاره به اهمیت دسترسی مردم به سرویس های مخابراتی، گفت : ایجاد زیرساخت های مخابراتی باعث مهاجرت معکوس به روستاها می گردد بنابراین کوشش می کنیم زیرساخت های مورد احتیاج مردم را به ویژه در روستاه ها با سرعت بیشتری ایجاد نماییم.

وی با اشاره به اقدامات توسعه ای اجرا شده در یکسال گذشته در دوران کرونا، گفت: واگذاری 14 هزار شماره تلفن و بیش از 30 هزار ای دی اس ال از جمله این اقدامات بوده که احتیاجمند نگاه و برنامه پنجساله است.

نصرآبادی گفت: خوشبختانه در 11 ماه گذشته به این هدف رسیده ایم و از بین اپراتورهای ارتباطی تنها مخابرات بوده که توسعه در روستاها را با نگاه عدالت محور ادامه داده است.

مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تشکر از همکاری های بخشداری طارم در اجرای پروژه ها گفت: به رغم افزایش نیافتن تعرفه ها طی 17 سال گذشته، مخابرات قزوین، فعالیت های توسعه ای و زیرساختی را با نگاه عدالت محور و توسعه یکنواخت ادامه داده است.

حسنی بخشدار طارم نیز ضمن تقدیر از اقدامات مخابرات در این منطقه، گفت: بخش طارم، بخشی عظیم و پهناور و دارای فاصله های روستایی زیاد است و با توجه به شرایط فعلی احتیاج مردم به بستر اینترنت بیش از پیش احساس می گردد بنابراین درخواست ما با توجه به احتیاجهای مردم، نگاه ویژه و متفاوت به بخش طارم و رفع کردن احتیاجهای آنها است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 34 روستای طارم قزوین به اینترنت پرسرعت متصل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید