خبرنگاران کارگران با فراوری کالای باکیفیت پیروز پیکار مالی خواهند بود

به گزارش وبلاگ سارا، همدان- خبرنگاران- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته کارگر گفت: جامعه کارگری همچون گذشته با تعهد و مجاهدت، چرخه اقتصاد کشور را به تحرک و جنبش واداشته و با نهایت توان خود برای فراوری کالای ایرانی با کیفیت پیروز میدان پیکار مالی خواهند بود.

خبرنگاران کارگران با فراوری کالای باکیفیت پیروز پیکار مالی خواهند بود

به گزارش روز چهارشنبه وبلاگ سارا احمد توصیفیان در این پیغام آورده است: با توجه به شرایط خطیر کشور، تحریم های حداکثری اعمال شده، تبعات بیماری کرونا و اقتصادی ناشی از تحریم ها، جامعه کارگری همچون گذشته در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصاد کشور و حفظ استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی، نقش مهم و حیاتی دارند.

وی در این پیغام می افزاید: پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته جهانی کار و کارگر، فرصت مغتنمی برای تبیین اهمیت کار و تکریم خدمات بی دریغ کارگران شکیبا جامعه است که با اراده قوی و روحیه خستگی ناپذیر، در راه سربلندی، خوداتکایی و پیشرفت کشور گام بر می دارند.

توصیفیان ادامه داد: با وجود پیشرفت و توسعه تکنولوژی، هنوز جوامع بشری چرخش امور جاری و زندگی خود را از ساده ترین سطح تا پیچیده ترین آنها، مرهون دستان پر توان قشر نجیب و پرتلاش کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان یادآور شد: به فرموده معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) کارگران ستون فقرات استقلال کشور و اسطوره سرنوشت ساز و رهایی بخش از وابستگی ها و پیوستگی ها هستند و حمایت از این قشر زحمتکش و فداکار کشور، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توانمندی های بالقوه ایران اسلامی است.

توصیفیان اعلام نمود: خانواده بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان، خدمت به بهترین و شریف ترین فرزندان این مرز و بوم را افتخار خود می داند و قدردان زحمات شبانه روزی این عزیزان است.

مهمترین رکن فراوری سرمایه های انسانی کشور هستند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیغامی هفته کارگر را تبریک گفت.

در پیغام تبریک حمیدرضا حاجی بابایی آمده است: کارگران به عنوان ارزشمندترین قشر و سودمندترین گروه در جامعه نقش مهم و کلیدی در به گردش درآوردن چرخ های بزرگ صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و ستون فقرات توسعه درون زا و پایدار و شاکله اصلی رونق و جهش فراوری هستند.

وی در ادامه این پیغام آورده است:با توجه به جزء 1 بند و تبصره 2 قانون بودجه سال 1400 مبنی بر اختصاص 89 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت دیون سازمان تامین اجتماعی و اجرای نظام همسان سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان تامین اجتماعی، گام دیگری در احقاق حقوق کارگران شاغل و بازنشسته برداشته می گردد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسداشت این روز در ایران برخاسته از مبانی اعتقادی و ارزش های ملی است همانگونه که امام علی(ع) در اهمیت کارگر و تلاش برای کسب روزی حلال می فرماید: درهای رزق بسته است آنها را با حرکت و فعالیت بگشائید زیرا کار باعث برکت است

حاجی بابایی مطرح نمود: هرسال هفته کارگر فرصت و بهانه ای است تا از شأن والای کارگران و از تلاش و تلاش این قشر مهم و ارزشمند جامعه قدردانی گردد و فراموش نکنیم در سال فراوری ،پشتیبانی ها،مانع زدایی ها ، مهمترین رکن فراوری، سرمایه های انسانی کشور هستند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بی شک برطرف دغدغه های معیشتی این قشر موثر وظیفه غیرقابل اغماض کارآفرینان، صاحبان صنایع و تامین کنندگان اقتصادی و دولت است.

به گزارش وبلاگ سارا، پنجم تا 11 اردیبهشت ماه در تقویم کشور هفته کارگر نامگذاری شده و ویژه برنامه های گرامیداشت این هفته نیز از روز پنجم اردیبهشت شروع شده است.

248 هزار نیروی شاغل کارگری و 57 هزار بازنشسته و پیشکسوت مستمری بگیر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی استان همدان قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کارگران با فراوری کالای باکیفیت پیروز پیکار مالی خواهند بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارگران با فراوری کالای باکیفیت پیروز پیکار مالی خواهند بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید