افزایش 14 درصدی مصرف سی ان جی در منطقه همدان

به گزارش وبلاگ سارا، مصرف سی ان جی در منطقه همدان از ابتدای امسال تا سرانجام آذرماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد افزایش نشان می دهد.

افزایش 14 درصدی مصرف سی ان جی در منطقه همدان

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر این منطقه در این باره گفت: آمارهای دریافتی حاکی از مصرف 124 میلیون و 336 هزار مترمکعب سوخت گاز طبیعی فشرده در 9 ماهه امسال است، در حالی که مصرف این فرآورده در همین مدت در سال گذشته، حدود 109 میلیون مترمکعب بوده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح گازسوز کردن رایگان تاکسی و وانت بار، امید می رود تسهیلات در نظر گرفته شده توسط وزارت نفت برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی، استقبال بیشتر و افزایش مصرف سی ان جی را در پی داشته باشد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه مصرف هر مترمکعب گاز طبیعی فشرده معادل حدود مصرف 0.9 لیتر بنزین است، از صرفه جویی 113 میلیون لیتری بنزین در این 9 ماه از طریق جایگزین کردن آن با سوخت سی ان جی خبر داد و افزود: در 276 روزی که از امسال گذشت، به طور میانگین روزانه 450 هزار مترمکعب سی ان جی در استان عرضه شده است.

روستایی یادآور شد: هم اکنون از تعداد 124 جایگاه فعال عرضه سوخت استان، 25 جایگاه تک منظوره (سی ان جی) و 25 جایگاه دیگر دومنظوره (فرآورده مایع و سی ان جی) است که جمعا 50 جایگاه گاز طبیعی فشرده وظیفه ارائه خدمات سوخت رسانی مطلوب به شهروندان را به عهده دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افزایش 14 درصدی مصرف سی ان جی در منطقه همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 14 درصدی مصرف سی ان جی در منطقه همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید