اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران ، پیشنهاد تازه برای سرمربی سابق تیم ملی

به گزارش وبلاگ سارا، باشگاه تراکتور همچنان در پی انتخاب سرمربی تازه این تیم است و مذاکرات با گزینه های مختلف فعلاً بدون نتیجه به جای مانده است.

اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران ، پیشنهاد تازه برای سرمربی سابق تیم ملی

به گزارش وبلاگ سارا، پس از جدایی قربان بردیف از باشگاه تراکتور، مدیران این باشگاه هفته گذشته اعلام کردند به زودی سرمربی نو سرخپوشان تبریزی معرفی خواهد شد، اما با گذشت بیش از یک هفته از این اتفاق، هنوز مذاکره تراکتوری ها با گزینه های مدنظر به نتیجه نرسیده است.

در این بین در چند روز گذشته از اسامی مختلفی نیز به عنوان گزینه های احتمالی باشگاه تراکتور نام برده شد که از جمله مهمترین آنها ارطغرول ساغلام و دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران بودند.

  • گزینه یحیی جواب پرسپولیسی ها را نمی دهد | انتقال غیرمنتظره در نیم فصل فوتبال ایران

باشگاه تراکتور ظاهراً در وهله اول هفته گذشته در مذاکره با ساغلام به نتیجه نرسیده و سپس به وسیله چند رابط پیشنهاد خود را هم به اسکوچیچ داده است، اما در همان مراحل ابتدایی مذاکره دو طرف به نتیجه نرسیده و شنیده می گردد فعلاً هیچ اتفاق نوی در این باره رخ نداده است.

در همین زمینه اما از باشگاه تراکتور خبر می رسد با وجود این اتفاقات همچنان مدیران بالادستی این باشگاه پیگیر آخرین شرایط ارطغرول ساغلام هستند تا این مربی را مجاب به بازگشت به تبریز نمایند و در غیر اینصورت به سراغ مربیان دیگر خواهند رفت.

  • انتها تلخ آچار فرانسه تیم ملی | ستاره محبوب کی روش گزینه آخرش هم نبود!

باشگاه تراکتور روز گذشته محمد نصرتی را به عنوان مربی به کادر فنی این تیم اضافه نمود تا فعلاً تمرینات سرخپوشان تبریزی زیر نظر این مربی برگزار گردد. تصمیمی که نشان می دهد شاید فرایند انتخاب سرمربی نو تراکتوری ها طولانی گردد و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار نیمکت سرخ های تبریزی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران ، پیشنهاد تازه برای سرمربی سابق تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ در آستانه بازگشت به فوتبال ایران ، پیشنهاد تازه برای سرمربی سابق تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید