آیا اخراج اسکوچیچ از این نشست استارت خورد؟

به گزارش وبلاگ سارا، خبرنگاران؛ چهارشنبه 15 تیر ماه گذشته محمد مخبر گفت دولت با تمام توان پشتیبان تیم ملی خواهد بود. یک هفته بعد از این اظهار نظر دارگان اسکوچیچ از تیم ملی اخراج شد.

آیا اخراج اسکوچیچ از این نشست استارت خورد؟

به گزارش وبلاگ سارا، بسیاری جلسه هفته گذشته معاون اول رئیس جمهور را منشا اتفاقات اطراف تیم ملی در این چند روز می دانند. در خبرهای رسمی آمده که محمد مخبر در آن دیدار با ، وزرای ورزش و جوانان و صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت در خصوص حمایت از تیم ملی سخن گفته. حالا اما شایعه شده که مخبر بعلاوه با دو بازیکن تیم ملی دیدار نموده و آنها خواهان برکناری اسکوچیچ شدند.

این موضوعی بود که امروز سخنگوی دولت به آن واکنش نشان داد. علی بهادری جهرمی در حاشیه نشست امروز خود درباره آخرین شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متولی موضوع و کادرفنی تیم ملی، درخواست هایی را در خصوص حمایت در حوزه پشتیبانی، برگزاری اردوهای تدارکاتی، بعضی مسائل اقتصادی و اجرایی داشتند. این مسائل صرفا در سطح حمایت و پشتیبانی از تصمیمات خود فدراسیون است. دولت حمایت از تیم ملی را وظیفه خودش قلمداد و اعلام آمادگی کرد. به همین منظور جلساتی بین فدراسیون و وزارت ورزش برگزار گردید.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و معاون قهرمانی اش در اردوی تیم ملی حاضر شدند. در جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور آمدند و گزارش جلسات، رفت و برگشت های خود با فدراسیون و کل اعضای تیم ملی را منتقل کردند. در حوزه های مختلف برای حل مسائل تیم ملی خواسته هایی مطرح شد. دولت نیز برای حل خیلی از مسائل تصمیم گیری و برای یاری کردن اعلام آمادگی کرد. در هر حوزه ای حمایت و یاریی از دست دولت بربیاید با تاکید بر این موضوع که دولت به هیچ وجه در بحث تغییر کادر فنی تیم ملی دخالت نخواهد کرد، آمادگی یاری به اجرای تصمیم فنی به فدراسیون را خواهد داشت.

سخنگوی دولت اضافه نمود: اخباری هم در خصوص دیدار بعضی بازیکنان مطرح شد. هیچ دیداری با معاون اول صورت نگرفته بود اما در حوزه های مختلف با بعضی مقامات نه در سطح معاون اول و رئیس جمهور، دیدار هایی صورت گرفت. خود من با رئیس سابق و سرپرست تازه فدراسیون جلساتی داشتم. دیگرانی نیز بعلاوه. گروه های مختلف که دغدغه موفقیت تیم را دارند مباحثی مطرح کردند. پیش از این هم در تمامی حوزه ها به این شکل بوده است. متولیان هر حوزه دسترسی لازم را به مسئولان دولت داشته اند و از ویژگی های این دولت مردمی بودن، در دسترس بودن، آمادگی برای شنیدن سخنان به حق، خواسته ها و مطالبات است. این موضوع نیز به یکی ـ دو نفر محدود نبود.

منبع: فرارو

به "آیا اخراج اسکوچیچ از این نشست استارت خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا اخراج اسکوچیچ از این نشست استارت خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید